August 8, 2012

Herm..

ermmmmmmm..

nie masa bila tah.. tak ingt da aku.. hihihii..

time ni tinggal berdua je ngan dia.. yang lain2 sume da kluar.. skang ni kalo akak aku nk g mana2, aku lagik rela tinggal berdua ngan kecik ni kat umah.. biar lar akak aku bwk a'el.. *ngelat namanya ni..*

adik sng jer.. ngamuk2 nangis pun kalo susu dia lmbt jer.. dpt susu trus senyap pastu melena.. cer kalo abg.. lagik dia ngantuk.. lagik mcm2 perkara pelik dia buatnya.. aku ni da lar kesabaran mmg tipis.. dari dia kena marah ngan aku, baik lar dia ikut mummy dia..

kalo kat rumah pun gitu jugak.. aku kalo dia da pelik2 semacam je yg dia buat.. mmg aku angkut dia msuk bilik, tutup pintu.. pastu aku naik atas katil, aku takut2 kan dia ckp antu kak limah nak amek sape2 budak yang tak tidur lagik. nnti laju lar dia panjat katil baring sebelah ketiak aku.. bebel2.. tau2 je da snyap.. tidur da rupanya.. hihihiih.. *makcik dia pnye cara kejam skit.. tapi berkesan..* hihihi..

=)

No comments: