August 27, 2012

Iftar With My GFs @ Padi House

last entry psl bln Ramadhan yer.. aku pnye penyakit malas amek gmbar kan da berbulan2 start.. hehehhe..

ni masa Iftar ngan geng2 Jambu Air.. tiap2 tahun confirm takkan lepas utk buat Iftar sama2 dgn mmber2 aku nie.. 

actually, ni 2nd Iftar ktorang.. 1st Iftar aku tak dpt join sbb kena ulang alik SA masa tue.. so 2nd time nie wjib lar tunjuk muka..

port pilihan adalah kat Padi House @ Galeria PJH.. aku yang suggest tmpt ni.. atleast dlm ptjya gak.. xyh nk hadap jem ke hape ke.. hehhee..

berjanjian kol 630 kt padi house.. tapi 630 yg muncul kucai n tunang ngan amie n anak dia.. aku menunggu Q dari ekin.. hehehhe.. kol 7 baru aku gerak ke padi house.. 

sib bek dorang bijak p carik trus meja yg ada nama aku.. hehehe.. booking sume aku yg buat.. tue pun tgh hari baru dpt call utk buat booking tue.. sib bek ada.. kalo tak nngis nk mencarik tmpt lain plak..

ni yg tunang kucai order.. ape ke tah nama salad ni.. ala2 appetizer konon lar kan.. ktorang yg lain takdenya nk main2 appetizer.. main course terus.. hahhaha..

ni main courser kucai.. pun aku tak ingt nama.. hehehe..

ni main course amie n qsha.. pun still aku tak ingt nama dia.. hahhaha..

kucai order side dish nachos nie.. kalo aku tau kucai order ni, aku takde lar order side dish yg sama jugak.. so agak rugi 2 table ada side dish yg sama.. tapi nachos dia tak best.. sos dia tak kick.. buat sos sendiri lagi sodap! *eh, byk komen plak*

sbb diorang smpai awal, makanan dorang smpai dlu.. kat sini ada ala carte n semi buffet.. ktorang sume amek ala carte..

nie minuman aku.. mango milkshake.. 


bersungguh qsha nak makan sendiri.. 

nie aku pnye chicken blackpepper.. =)

org lain sume makan da habis.. makanan marniey baru smpai.. ater, dia smpai ngam2 5 mins nk berbuka gitu.. itupun nasib baik aku call dia.. kalo tak mmg dia dibuai lena atas katil.. heheheh..

muka mika yang kena gigit nyamuk.. hei, budak nie dlu kemain gemok tembam2 tau.. tetiba bila jmpe da mengurus.. diet ek mika?? hehhehe..

habis makan, collect lar duit utk byar.. pening kucai jadi cashier on the spot.. hehehe.. kira2.. jgn tak kira..

**kucai da dpt belum duit raya ko tu?? ekekekek.. **


hbis makan ape lagik, menjoyah lar kami berlima.. yang psangan msing2 sume da p kejar anak msing2.. hahahha.. aku dtg sorang diri.. marniey pun sorang diri.. laki dia tak blik lg msa nie..

tak ckup menjoyah kat dlm, menjoyah lagik kat luar padi house.. dlm 15mins pastu baru masing2 challo blik umah.. heheheh..

nama je duduk dlm kawasan yg sama.. tpi nk jmpe selalu mmg payah lar yerk.. tue msl memanfaatkan masa yang ada nie utk menjoyah sepenuhnya.. hihihi..

No comments: