August 29, 2012

Kip Mart =)

hari khamis, 16hb mlm tue aku da fly ke JB.. cm biasa lar smpai Senai adik aku amek.. n mcm biasa gak, kena paw mcd.. hahhaha.. acara wajib tiap kali dia pick up aku.. 

hari jumaat lepas solat jumaat, bwk ayah n ibu aku p kip mart masai.. ibu aku nk beli barang utk masak.. ada yang tak beli lagik.. smbil2 tue nk carik sampin utk adik bongsu aku.. 

kip mart pnye full, mmg padat.. parking keter pun dpt kat belakang kip mart sana.. nsib ada parking.. kalo tak nngis lar aku kena tunggu dlm keter..

sebelum beli barang2 basah, baik carik barang2 kering dlu.. lagik pun barang2 basah nnti otw nk keluar blh beli.. coz brang basah pnye area da dkt ngan pintu keluar sana..

pusing 3 4 booth gak lar nk mencari sampin adik aku.. nsib jmpe.. kalo tak beraya tak bersampin lar adik aku.. owh, this year tema ktorang ikut suka hati sendiri.. hahhaha..

aku tak beli ape pun utk raya tahun ni.. pakai je ape yg ada.. =)

beli plastik utk buat lapik meja.. nk buat cover alas meja.. ibu aku takut alas meja dia kotor nnti.. heheheh..

jalan pnye jalan terjmpe plak baju tido angry bird.. amek lar 2 pasang.. untuk a'el ngan abyann.. ael da slmat pakai da baju tue.. ngam2 je dia pakai.. adik lar dpt dia pnye jugak nnti.. hehehhe.. aku da fail da nk membayangkan size si ael ni.. asik lar ngam2 je aku beli..

sementara ibu n ayah aku p carik barang2 basah, aku p menebeng muka g bli cool blog n takoyaki.. tapi takoyaki kat kip mart ni tak sodap.. isi dlm dia kosong.. tak mampat pun mcm takoyaki yg slalu aku makan.. so sekali tue je lar aku beli.. idok lar nk membeli lagik..

dekat kip mart ni adalah dlm sejam sengah.. blik terus makan ape yg aku beli.. almaklum lar, hujung2 puasa baru lmpu merah kan.. bengang je adik aku tgk aku makn.. hehehhe..

=p


No comments: