April 10, 2012

Tom Yam Kung is Back!

duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aku pnh blogkan pasal kat SR da takde tom yam kung kan???

sikalang sudah ada smulaaaaaaaaaaaaaa... hoyeeeeyyyyyyy.. aku tau da ada smula pun pasal kak su bgtau.. so isnin hari tue lunch hour ke SR lar kami berdua.. hehhehehe..

smpai2 je nie mmg telan2 air liur aku tengok.. pnye lar da lama x dpt rasa kan.. so bila dapat nie mmg wallllaaaaaa habis lar..

ktorang g SR kat Masjid Putra sana.. baru aku tau yer celah bawah tue ada tmpt makan.. 3 tahun da duduk putrajaya, xpnh aku tau dekat Masjid Putra tue ada kedai makan bwhnya.. 

mcm2 ada situ.. SR ada, Nando's ada, nasi arab pun ada... next time boleh try yang lain plak..

so lepas nie kalo dtg SR lagik, mmg nie lar menu wajib aku.. hehehehe..

owh, ape projek utk esok ek?? cuti di hari rabu.. sedang memikirkan program utk esok! selamat bercuti yer..

=)

No comments: