April 16, 2012

Ke Kg. Kuantan & Klinik

nie pun kisah last2 week jugak.. ekekekke.. citer aku sumenya da ketinggalan zaman.. kuikuikui.. nie masa ibu aku ada kat shah alam lagik lar.. ktorang g umah mak cik aku kat kg kuantan.. patutnya nk p check up aqil dlu, tapi sbb smpai KPJ lambt, registration pun da tutup.. so buat appointment utk next weeknya, trus lar ktorang ke Kg Kuantan..

memula elok okeh si adik dok tido dlm car seat nie.. itu pun lepas bersilat dlm kereta ngan si abang.. aku yang ngah drive pun naik geram menengoknya.. adik kat depan, dia nk ke depan.. bila mummy dia passing adik ke belakang pd ibu aku, eh2.. dia pun nk kat belakang jugak.. tue belum berebut nk duduk car seat ngan adik dia.. jenuh lar pancing dia ckp nk byar tol guna smartTAG.. baru dia nk ke depan.. padahal bayar tunai je pun.. hahahahha..

smpai umah mak cik aku, dia goyangkan adik dia dlm car seat tue smpai bangun.. pnye lar dia dengki kan.. da pindah adik dia ke bawah, dengan tak bersalahnya, dia plak msuk dlm tue.. dlu time kecik2, pantang betul letak dlm car seat kan.. skang plak ko nk yerk..

adik yang tak kesah si abg buat ape pun.. senyapppppp jer.. bkn reti nk berbunyi pun.. tapi aku surrender kalo dia ngamuk nk susu time mummy dia takde.. uiiiii, xblh tunggu lar aku nak bagi panas susu dia kan.. nngis leleh2 air mata.. 

bila abg dush dush dia, diam jerk ek.. owh, kat sini ktorang makan mee goreng.. so dlm tue ada udang.. tetiba si miqhael nie boleh mintak 'nak odanggg.. nak odanngggg..' amboi kooooo.. loghat negeri sembilan ko lagik over yerk.. orang negeri pun tak panggil udang tue odanggg tau tak??

balik tue singgah klinik kat seksyen 7 sana.. akak aku da berjangkit selsema dari miqhael.. time kat klinik nie abg dia sedap je tidooo.. tapi tok dia lar yg jenuh nak menampung berat dia.. ekkekeke.. eh, miqhael balik sini da kurus skit.. time duduk johor 3 bulan mmg dia bina badan sungguh2.. huhuhu..

adik dia mcm biasa.. senyap memanjang.. tapi kalo dia da start bercerita, huiii jenuh nk melayan.. kadang2 dia pnye sungguh2 nk cerita tue smpai tersedak2.. hihihihi..

=)

No comments: