April 3, 2012

Back To SA!

hari khamis last week, aku blik SA.. akak aku sume da blik sini.. tempoh berpantang dia da habis lorrrr.. 9hb nie da nek keje pun.. so dia blik SA tue, ibu aku follow gak.. kebetulan hari khamis ari tue BIL aku kena g Pahang, so blik kejer, aku trus lar ke sana.. 

smpai mcm biasa lar.. kena layan hero yang besar tue.. nak makan sume lar.. da siapkan amek nasi sikitttt je dia makan.. sabor jer lar.. aku lar yg kena habiskan.. 

baik jer rupakan.. dlm diam ada je keje dia buat.. mengirai mainan dlm kotak yang mummy dia da asingkan utk dia n adik dia.. tapi ttp lar mainan adik jugak yang dia nak main.. heheheh..

kalo dia sayangggggg adik dia, mmg kena perati elok2.. dia jenis main terkam jer.. kadang tue dia punya cium adik dia, smpai dia yang gigil2 geram kat si adik.. adiknya rilex je maintain baring dendiam.. dah tue kalo da cium adik dia habis tangan kaki adik pun dia cium gak.. hahahha..

dia paksa adik main mainan yang dia da msukkan dlm lengan adiknya tue hah..

'nahhhh.. nahhhhh.. mainlahhhh..'

'adik kecik lagik lar... mana reti nk main2 nie.. tgu lar dia besar skit..'

'nah larrrrrr.. maiiinnnnn.. nahhhhh..'

seboleh2 paksa suh adik dia main mainan tue.. koser lar si adik nk melayan.. 

budak kecik nie bagus lar sesangat.. si abang buat ape pun dia diaaammmmm jerk.. idak lar reti nk nngis ke ape ker.. paling kurang pun dia wat muka jerk.. suara langsung lar tak kluar.. kalo nngis lagik lar.. bnyi ekkk ekkk jer.. tapi air mata da bertakung.. hehhhe..

tapi both my mum n sis, dedua admit yang jaga si kecik nie lagik senang dari abgnya dlu..

itu dia buat projek dia yerk.. sbb da takde orang nk layan, dia p koyakkan buku dia.. bab2 koyak mengoyak nie mmg serah je pada dia.. dia mmg arifffff sesangat bab2 tue.. pas dia da koyakkan, dia kumpul smula cebisan2 buku tue, dia simpan dalam laci.. hahahhaha..

=p

No comments: