April 5, 2012

Lena Yang Teramat!

last week hari sabtu, aku follow my sis n BIL aku sume g wedding kwn dorang.. kat area Shah Alam jer.. tapi gambar mmg ilek pocik.. kemain pemalas skang nk kuarkan phone utk snap2 gmbar.. so mmg balun makannnnnnnnn jer.. yang dok balun adalah aku n miqhael.. berkoyan2 dadih kat umah kenduri tue ktorang bedal.. sudu dia plak comel2 kalerpul lagik.. sronok lar miqhael main.. hahahah.. sib bek hujan rintik2.. so idok ler panasssss.. 

so blik tue BIL aku trus rushing utk p class dia.. aku ngan miqhael p start keter dlu, akak aku hantar 'aqil nek umah dlu.. ibu aku tinggal kat umah ngan 'aqil.. so ktorang bertiga pergi ke giant menyoping.. hahahha.. okeh, dlm giant tue, budak kecik nie da terlentok2 dlm troli.. nak xnak kena lar dukung dia.. baru je dukung terus lar lena.. da lar barang baru dpt sikit jer, so mmg kena passing2 ngan akak aku.. hahhaha.. tapiiiiiiiiiiiii bila smpai umah dia tak rupa mcm orang ngantuk pun.. tension aku.. kemain payah nk suh tido.. da ptg kol 6 gitu baru dia lelap sendiri.. tue pun tido sebelah tilam adiknya.. tengah2 dia bebel sesorang, tau2 da senyap jer.. tgk2 da tido rupanya.. hahhaha..

nk jadikan cite plak.. tgh2 dia sedap tido tue lar, kwn sepermainan dia yang sama tmpt ngan baby sitter dia tue datang.. coz tue last day family Kiki kat situ.. dorang da pindah ke Puchong sana.. so dtg tue nk amek gmbar2 kenangan lar.. yang miqhael nie plak, jenuh lar ktorang sume kejut dia, haraaaaaaammmmmm dia nk bukak mata.. mmg ngantuk sesangat lar tue..

makanyaaaaaa... amek lar gmbr smbil dia tido..


korang tengok lar.. dlm tido pun berkerut2 muka..


jenuh lar ktorang dok kejut.. mmg dia boooo layannnnn jerk.. smpai senget2 hah jadinya.. time nie mmg da bantai ketawa terbahak2 da ktorang.. boleh yer a'el ko buat gini.. berkutik sikit pun idakkkkk..

nie 1st aksi bila dia tersedar.. muka kepelikan.. pastu dalam usaha untuk membuat pengecaman sape yang duduk sebelah dia.. heheheh..

kerut kening tue mmg tak leh tinggal.. trademark dia.. lepas dia da cam sape yang sebelah dia, eh dia lar johannyaaaaaaaa.. dia yang kemain sakan memeluk si Kiki sume lar..

Kiki muda 5 bulan dari Miqhael.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Kiki lagik tinggi dari Miqhael.. so sila paham2 dari mana genetik tak brapa nk tinggi Miqhael tue datang yerk.. dari mummy n daddy dia.. hahahhahah..

=p

No comments: