April 12, 2012

Giant Di Malam Hari..

last week, isnin mlm aku blik SA sana.. akak aku tepon mintak balik sbb nk g bli lauk pauk utk masak.. BIL aku outstation ke Pahang, tapi sbb ibu aku ada kat umah kena lar ada lauk utk masak.. 

smpai je bwh umah, terus call akak aku suh turun.. cm biasa lar.. kalo yang rajin follow of coz lar miqhael.. adik dia tinggal lar ngan ibu aku.. hehehhe..
 
bila tnye dia nak g mana nie??

laju je dia jawab jalannnnnn.. jalan je lar ko yerk.. ikut mummy betul kaki berjalan.. pusing2 giant carik barang2 utk masak sume.. sib bek dia nk duduk dendiam dlm troli tue.. huhuhu..

smpai umah, dia mengacau adik dia.. nie dia mintak amek gmbar ngan adik.. tue yang jari dok peace semedang.. smpai skang x betul lagik peace dia.. adik elok jer lena kat sebelah.. sukati ko lar abg nk mokak ape pun..

nie memang keje dia yerk.. kejap2 kang sayang adik dia.. kejap2 kang dtg lagik dia nk sayang lagik.. 1 hari tah bape kali dia sayang adik dia.. pastu kang bila kena marah jer.. ayat dia adalah 'suuuwwwwiiii mummy'.. nie pun ayat wajib dia hari2.. hehheheeh.. wat salah je kluar lar ayat sorry dia tue..

=p

No comments: