April 26, 2012

3 Temujanji | Battleship | Mirror Mirror =)

nie 3 movie yang aku tgk dlm 2 minggu lepas...

3 temujanji aku g layan sesorang.. hahahhaa.. feeelllll sgtttt kan layan movie sesorang.. aku nk tgk 3 temujanji nie sbb  yana samsudin sajerk.. hero dia tolak tepi pejam mata pun xpe.. hehehhe..

battleship plak aku g tgk ngan mmber aku.. nie mmg besttttttttttttttttt!! awesome sgt2.. mcm mana teruja tgk transformers, mcm gitu lar aku teruja tgk battleship nie.. tapi nie lagik best kot pada aku.. sbb men serang2 atas air.. sekali kapal ko da kena ngan bom yang bertalu2, confirm2 pnye meletupkan.. mmg best layan nie.. 

mirror2 pun aku p tgk sesorang.. wlaupun cite nie adaptasi dari citer snow white, aku ttp nk p tgk.. sbb ada Julia Roberts.. 7 orang kerdil dia tue sume2 kelakar nak mmpus.. tapi paling aku suka bila da habis citer nie, dia kuar lar lagu.. lagu in english, tapi muzik sume ala2 hindustan gitu.. so sila imagine yer.. tapi lagu dia mmg sdpppp je dgr.. kelakar pun ada jugak..

jumaat nie keluar The Avengers.. confirm kena p tgk.. tapi kena tgk masa jugak lar.. skng tgh kebizian melampau..

=p

No comments: