April 13, 2012

Demam!

hari khamis last week pun balik SA lagik.. kali nie sbb nk bwk miqhael g klinik.. dia demam.. budak nie skang kalo dmm mmg ktorang monitor kaw2 pnye.. sejak dia kena warded dlu tue, mmg ktorng monitor temp dia if dia dmm.. tinggi je mmg laju suap ubat..

kol 6lebey aku grk dari putrajaya, dekat sejam baru smpai SA okeh.. gara2 jalan yang jem! aku smpai bwh umah tue, akak aku ngan miqhael da standby kat bwh.. dia masuk keter je aku tnye lar 'kita nk g mana nie??'

jalannnnnn..

hoiihhhhh.. jalan aje eh yang diingat..

asalnya nk g klinik biasa jer.. tapi sbb panas dia tinggi, so tuju KPJ terus lar..

check dlu kat tepi sna.. amek temp.. timbang berat sume.. then baru tunggu turn utk jmpe doc.. owh, berat dia turun okeh.. skang baru 11kilo jerk.. 

lepas jmpe doc sume, dia da sibuk nk berjalan pastu sibuk nk ajak g amek ubt.. padahal bayar pun blum lagik.. kalo suh dia sabar, xdanya dia nk buat.. tpi cuba kalo dia yang suh kita sabar.. siap ngan tangan2 dia nnti..

settle kat KPJ g bli burger kat area kedai dpn hosp tue jer.. then singgah masuk 7e.. daripada dia dok belek2 air dlm fridge, tetiba dia nampak mainan.. laju je lar dia amek mainan kereta tue.. terus tuju ke kaunter cashier..

sbb dmm dpt lar paw mummy dia mainan nie kan.. dari 7e g tapau sup utk ibu aku then ktorang terus blik umah.. smpai umah 9 lebih gak lar..

=p

No comments: