April 23, 2012

'Aqil's Check Up!

yeahhhhh.. budak kecik nie pnye check up.. ktorang kuar umah kol 12.. sbb registration tutup kol 12.30.. alang2 nk kluar lmbat, baik lmbt terus.. ekekekek..

owh, akk aku pun ada check up dia jugak.. so ada 2 nombor lar kena monitor.. pastu asik lar dok terbalikkan nombor ktorang berdua.. hahahha..

adik memang membosan je menunggu.. kasik letak dia dlm car seat.. agak2 dia bosan, baru dukung dia bwk g jalan2..

abg buat ape???


tue hah.. kemain khusyuk dia layan youtube upin ipin.. sib bek lar KPJ nie ada wifi.. so dapat lar bagi dia duduk dendiam melayan youtube UI dia tue.. kalo tak confirm dia menjelajah satu KPJ tue..

itu mood tgh baik sbb dia kasik share ngan budak lagik sorang tue.. cuba dtg angin dia, dia sorang je yang conquer ipad tue.. hehehhe..

memula yang msuk adalah akak aku.. so aku tunggu luar dengan budak kecik tue.. tepuk2 dia alih2 nk tido jer.. owh, lupa nk snap muka kebengangan 'aqil.. mmg sungguh2 pnye bengang lar dia wat riak kat muka dia..

ngam2 akak aku kuar, nama 'aqil kena panggil.. so berbondong lar sume masuk dlm bilik doc tue..

time letak nie elok je dia tido lagik.. bila sluar kena bukak, baru lar celik mata skit.. hehehe.. ini amek injection utk dia 3 bulan.. 

time kena inject nie, nngis skit je lar.. ek ek dia gitu jer.. pastu terus diam.. akak aku ingtkan nk amek tmbah injection untuk dia.. tapi doc kata possibility utk demam adalah tinggi.. so doc suggest dtg lagik 2 minggu utk amek injection tambahan tue..


aku tak ingt lar ape nama ubt nie.. yang nie pun akak aku mintak utk bagi pada 'aqil gak..  terkumat kamit si kecik tue menelan ubat.. hehhehe.. 

budak nie mmg copy paste muka miqhael betul lar.. ingtkan tak reti berkerut.. sekali dia pun join berkerut kening tue jugak.. kalo dia tgk tv lagik lar berkerut dia..

minggu nie tak silap aku appointment dia utk amek injection tmbahan tue..

=)


No comments: