April 10, 2012

Cincin Tersangkut Di Jariku!

hah, tgk tajuk da tau kan aku nk citer ape?? so xyh citer ek?? ekekekek..

gini, hari tue kan dok kemaruk membeli online kan?? sekali tertengok cincin, then terberkenan.. so proceed je lar sbb da ukur diameter yang terpamer kt situ.. lebih kurang ngan diameter cincin yang aku pakai skang..

so last week smpai barangnya.. eksaited pnye pasal, terus lar sarung kat jari kiri.. biasa lar, kiri kan comel skit dari kanan.. sarung tue elok je masuknya.. tapi aku rasa tak selesa, so nk kuarkan.. sekali tersangkutttt ko... dia xmau kuar pun.. gerak skit jer.. 

so gigih lar p toilet nak mencarik sabun.. time tue leh pkir sabun jer.. so tonyoh sabun kat tangan aku pun try lar main tarik2 cincin tue.. x gak jalan.. hampeh betul.. dalm 15min gak lar aku sorang2 dlm toilet dok berusaha nk kuarkan cincin tue.. 

tak jalan ngan sabun aku msuk opis smula.. try tnye ngan opismate aku ada x minyak baby oil ker ape ker.. korek2 dlm hbg dia, ada make up remover yang ala2 minyak.. ahhhh belasah ajer, janji licinnnnnnnnnnn!!!

tenyeh2 lagik kat jari, pun tak berkesan gak.. sudahnya aku carik akak opis nie.. aku tunjuk kat dia jari aku..

kak suuuuuuuu!! cincin nie tak leh kluar...

jom2.. g toilet.. guna sabun..

da buattttt.. xjalan gak..

hah, jom carik losyen..

sib bek ada opismate yang ada losyen.. so sapu kat jari then kak su tolong tarikkan cincin tue.. sib bek lar boleh kluar.. aku da membayangkan kena p hospital jer.. da lar cincin tue tebal gak.. kalo yang halus, boleh lar jugak aku gunting kan ajer..

bila da kluar je cincin tue legaaaaaaaaaaaaaa gila... alhamdulillah sesangat.. kalo tak cacat jari aku.. time tersangkut tue, jari aku jgn ditanya lar merah dia mcm mana.. owh, cincin tue da selamat masuk tong smpah!! tobat lar eh.. xmo da beli cincin online!! 

1 comment:

SURIA AMANDA said...

baca tajuk..ingatkan dah ada yg sarungkan cincin...rupanya...hihihi..