February 8, 2012

Secret Recipe!

nie bila ek?? aku pun x ingt da.. tapi dlm bulan 1 ari tue lar kot.. huhuhu.. g beli barang dpur kat alamanda sana.. pastu perut terus melapar kan.. fikir pnye fikir.. terus lar tuju ke Secret Recipe sana..

dlm kepala da terbayang2 da noodle in tom yum kung.. skali bukak buku recipe da bertampal 'not available'.. alahhhhhh!! frustttttttt betulll!!!

tnye gak ngan budak SR tue.. rupa2nya dorang da xda supplier utk udang yang besor2 tue.. aiseymannnn..

sudahnya aku order je lar noodle in tom yum soup!! ater, tekak teringin nk makan yg pedas2 masam2.. sementara nk tunggu siap tue, dorang antar lar keropok nie hah.. melayan lar aku makan sesorang! huhuhu..

tapi noodle in tom yum soup nie x kick mcm tom yum kung lar.. ishhh.. aku makan pun tak habis okeh.. kalo tom yum kung tue kemain sedap lagik dok layan hirup kuah nya.. wpun hidung da srettt sroottt.. tetap gak nak menghirup kuah..

SR.. bila nk ade tom yum kung smula nie??

=p

2 comments:

HarLisz said...

samalah aritu aku g makan SR kat Equine dia kata mmg xde..

so aku pun order sama mcm ko tom yam ayam tu ...tak kick mcm tom yam kung tu la..sob sob sob

yaTy ♥ said...

x kick okeh..
tom yum kung gak yang best!