February 29, 2012

Rehearsal @ Marriott, Putrajaya

nie pun cite 2 minggu lepas.. hehehhe..maaf lar yerk.. penyakit malas datang bertimpa2 nie hah.. tah bila mood malas ni nak pegi pun tak tau lar.. huhuhu..

so ahad malam 2 minggu lepas, ktorang bertiga pegi ke Marriott sana.. ada rehearsal utk event hari isnin pagi tue.. asalnya kol 8 da kena ada kat sana.. tapi biasa lar.. dkt kol 9 baru ktorang bertiga muncul.. hihihi..

smbil dok rehearsal smbil dok betul kan few things yang masih tak settle lagik.. bukan tak settle lar.. da settle sebenarnya.. tapi ada benda yang kena edit2 last minute..

ada lar dekat 3 kali gak rehearsal nya.. okeh lar.. atleast tau perjalanan majlis esok hari mcm mana kan.. dari datang jer trus.. pastu blurrrr tak tau nk buat ape..

actually nie majlis penyerahan utk projek yang ofis aku involve.. vendornya da berjaya siapkan projek.. so adalah skit majlis mcm nie.. kos kat sini 100% vendor tanggung..

settle rehearsal sume, CEOnya ajak g makan.. hah, bagus lar.. mmg da lapor pun.. time ni pun da kol 11 lebih.. so bergerak lar ktorang sume ke cafe Marriott sana..

 ::Ana::me::

orang jakun makan kt hotel mmg jadi mcm aku yerk.. asal selak buku menu dok tengok harga.. nasi goreng kampung RM30! kalo beli kat luar boleh dpat 6 bungkus.. hahahah.. so pk punya pk sbb da malam sgt mls lar nk amek yang berat2.. nk amek yang lite2 sajerk.. 

sudahnya ktorang berempat yang duduk 1 meja nie order Salmon tah hape tah namanya.. hahhaha.. 

::Ja::Amy::

dorang berdua lar yang 1 meja ngan Ana.. so berempat nie lar order makanan yang sama.. tapi order yang sama ktorang pnye jugak lar yang paling lastttttttttttttt sekali smpai.. hehhehe..

mix melon juice.. not bad.. tapi tawar skit.. **kompelin je aku nie**

owh, tau tak.. msing2 bila order salmon tue dok membayangkan salmon yang grill tue lar kan.. thats y msing2 dok ckp 'xpe lar.. kita pnye smpai lambt.. mungkin sbb nak kena grill kan..'

sekali kannnnnnnnnnn.. salmon yang smpai tue teraaaaaammmmmaaaaattttttttt jauh panggang dari apiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. hahhahaha.. sadis aku tengok.. 

ko tengok lar.. pinggan kemain besar.. tapi dia susun one side jerk.. one side lagik kosong.. nie kalo masuk master chef or top chef confirm da kena kluar!

kalo da mentah2 gini, jgn harap lar aku nk telan yerk.. so aku passing pada Ja jer.. dia yang habiskan 5 slices salmon aku nie hah.. sumpah tak menarik langsung.. aku pun smpai tak teringin utk merasa..

esoknya masa lunch lepas habis event tue, mmg aku bantai makan kat situ segala benda yang terhidang.. tapi idok lar aku amek benda2 yang mentah pun..

malam tue smpai umah ngam2 kol 1.. hihihihi..

=p

No comments: