February 15, 2012

Chronicle =)

last week, hari ape tah.. tak ingt da.. g tgk movie chronicle.. da bape kali nk g tgk asik lar tak jadi jerk.. so last week mmg plan nk g tgk jugak..

aku lar yang excited nk tengok.. sbb cite nie kan pasal budak laki 3 orang tue dpt kuasa luar biasa kan.. so aku nk tau lar ape kuasa yang dorang dpt.. 

citernya best lar bila dorang bertiga tue da dpt kuasa luar biasa tue.. seronok tengok dorang main terbang2 kat langit ikut sukati mak pak dorang jer.. sib bek tak kena langgar ngan kapal terbang.. hahahha..

tapi bila da ada kuasa pelik gini.. confirm lar akan ada yg slah guna kuasa.. actually bkn slh guna lar.. dia just tak leh nk kwl perasaan bila dia marah sgt.. then power dia pun berlebih dari kwan dia yang lain.. smpaikan dia terbunuh salah sorang kwn dia tue.. 

tapi tue lar.. aku x puas hati sbb tak tau dari mana dorang dpt kuasa tue... yang tunjuknya dorang msuk dlm 1 lubang yang dorang jumpa.. dok teroka2 lubang tue.. tiba2 jadi something yang dlm kegelapan, terus tunjuk scene esoknya yang dorang da ada kuasa.. aku punya lar dok tunggu.. smpai ke sudah xtau punca kuasa dorang tue..

boleh lar pada aku citer nie.. xda lar tahap best gaban.. 

jumaat nie nak layan citer ghost rider.. yiiihhhaaaa.. nicholas cage.. c u this friday k!

=p

No comments: