February 23, 2012

Happy Bufday Aleesya =)

hari jumaat malam tue, kak lily jemput datang umah dia.. dia buat bufday celebration utk anak kecik dia.. si Aleesya tue hah.. dia jmput kol 8.. aku smpai dekat2 kol 9.. ater, g layan ghost rider dlu kan.. hehhehe..

smpai2 jer mmg da penuh dpn umah dia.. sib bek ngam2 aku smpai tue, si Liza keluar nk duduk makan kat luar.. so dok pot pet lar ngan dia.. byk citer kuar.. smbil dok crita smbil dia dok makan.. 

yang penting ada uncle bob in the house.. hahahha.. ater, taukeh uncle bob kan.. kena lar jamu tetamu ngan uncle bob.. eh, kak lily ngan hubby dia mmg dok menjual uncle bob nie pun.. dorang ada bukak kat cafe NRE sana.. sape2 yang teringin uncle bob time lunch hour, blh lar terjah sana yerk.. 

lauk2 yang lain kak lily masak sendiri.. tapi aku x snap pun.. sbb ramai orang dlm umah dia.. hehhehe.. 

ini bufday girl yang asik menepek je ngan umi dia.. hahhaha.. eh, aku dpt pegang dia time dia kecik2 tak kenal orang tue jer lar.. skang nie nk amek dia pun, dia tak mau eh.. laju jer dia melembikkan badan kalo aku yang nk dukung.. tapi bila orang agah dia, kemain lagik menyengihnya.. hahahha..

happy bufday aleesya yerk.. setahun da dia.. kaki da ringan nk berjalan.. tapi kat situ jer lar.. xgerak mana sgt pun.. mulut jer berat lagik.. xpe.. pelan2 kayuh aleesya yerk.. esok da riuh mulut tue, jgn hi pitch mcm umi plak tau.. hahhaha..

happy bufday aleesya.. smoga menjadi anak yang baik utk umi n ayah..

=)

No comments: