February 21, 2012

Little Mickey =)

hari yang kempunan siput sedut tue, kan aku meronggeng dengan Lis smpai terbabas terbeli baju kan.. hahhhah.. terbabas katanya kan.. padahal masa lalu kat booth tue lagik da berkenan.. tapi saje gatal nk kasik pusing sume booth.. last2 booth yang 1st tue jugak lar aku beli bajunya.. huhuhu..

so ini lar rupa baju yang aku beli tue hah..

aku suka.. sbb dia punya bulat2 tue ada rupa mcm mickey mouse skit.. hehehhee.. pastu yang penting kain dia jalur2 yang sgt meriah... heheheh..

seeeeee.. meriah kan kain dia.. pastu aku pakai sekali dengan heels baru!! hamek ko.. heels pun nk kaler pinkkkkkkkk!!! eh, aku beli heels dlu tau.. da bape minggu peram dlm kabinet kasut tue hah.. bila pakai baju nie baru aku rasmikan..

skang nie da kemaruk pakai heels smula.. kalo tak, mmg selipar jer yang aku sarung kat kaki nie.. jadinya heels2 dlm kabinet, bersedia lar utk dilenjan smula yerk.. huhuhuhu..

eh, siput sedut yang aku mengidam tue pun dapat hari yang sama jugak!! aku p carik time lunch hour.. tq babe bwk aku g melepaskan mengidam siput sedut tu yerk.. x pandang kiri kanan da.. nk snap pic utk tatapan Lis pun tak menyempat.. tekun aku men sedut2 siput tue.. huhuhu..

Lis, nnti kita p sana yerk..

=)

2 comments:

HarLisz said...

bila bila bila bila bila???????

Anonymous said...

poyola mak ngah ni..semua nak pink!