February 10, 2012

Awan Nano Dah Hilang :(

ktorang kan.. kat rumah sume panggil 'abam a'el' nie awan nano tau.. hahhaha..

sbbnya rambut dia kan ala2 curl hujung2 tue kan.. kalo dia balik dari umah baby sitter dia, lagik terserlah awan nano dia tue.. huhuhu..

tapi mmg dia comel pun bila berambut awan nano nie.. hihihihi..

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

awan nano ku telah hilang di zass oleh kedai mamak!!!

daddynye bwk dia p potong rmbutttt.. huarggghhhhh.. nak nngis aku time akk aku mms pic baru dia..

yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. makin terserlah telinga capang dia tue.. itu yang aku nampak memula akak aku mms nie.. aku perasan dia botak pun sbb akak aku tulis 'awan nano da botak' baru aku telek smula gambar dia bebetul..

abam a'el.. mak ngah nk ikat rambut sape lagik lepas nie?? hurmmmmm..

=(

hei budak botak! mak ngah miss u so muchhhhh!!!

No comments: