February 9, 2012

Stok Milo =)

saya adalah pencinta MILO!!

sehari tak minum MILO mmg tak sah!!

tak kira lar sama ada MILO yang kena bancuh or MILO yang da siap2 dlm kotak..

paling kurang pun sehari kena minum MILO sekali..

tue paling kurang tau..

kalau paling byk plak sehari 4x minum MILO!! hahahah..

jadinyaaaaaaa... saya da siap2kan stok MILO untuk beberapa minggu akan datang!! huhuhuhu..

*

*
 
*

*

*

*

*

*

*

tarrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

ada 8 pack air MILO kat situ.. so kat situ ada 48kotak air MILO.. blh lar tahan smpai hujung bulan nie.. nnti nk kena carik stok lagik..

yang sebenarnya aku beli 4 kotak besar air milo tue.. 2 kotak besar da settle.. tinggal lagik beberapa kotak je yang tinggal dlm fride.. so ble tinggal skit dlm fridge nnti aku top up ler.. 

favourite aku just air MILO dlm kotak yang kecik nie jer.. kalo air MILO dlm tin or yang kotak besar tue, mmg tak lar aku nk merasa.. sbb pada tekak aku, rasanya tak sama.. wpun nama tetap sama MILO! eh, paham x nie?? x paham xpe lar.. asalkan korang tau aku hantu MILO!! huhuhu..

=)

2 comments:

::misz maney:: said...

terbaik!! hihi..nak satu :)

yaTy ♥ said...

buleh.. bulehh..
=)