March 21, 2012

Terliur Mak Ngah!

okeh, gmbr nie da lama akak aku upload dlm fb dia.. time nie still dalam waktu berpantang lagik.. kebetulan cuti sekolah ke hape ke, aku tak ingt lar.. tapi kak su n family dia balik kg batu pahat sana..

bila balik JB smula, dorang bwk balik durian.. singgah hantar dlu kat umah aku..

miqhael adalah hantu segala buah yer.. pantang nampak, mmg dia mintak! especially durian.. ada x aku bgtau korang yang dia meraung2 dlm keter sbb daddy dia x benti tepi jalan beli durian?? hahahha.. kelakar okeh bila ingt balik ape yg akak aku crita..

back to the story, bila dia nmpak kak su antar durian tue.. 1st yang keluar kat mulut dia adalah.. 'uuuuiiii byknyaaaaaaaa..' hahhahaha.. mcm orang tua okeh!

tapi ayah aku idak lar kopek durian tue time2 tue gak.. so kejer dia adalah ulang alik dapur mengadap durian tue.. mesti dlm hati dia 'bila lar dorang nie nk kopekkan.. saje lar nk dengki aku tue..'

bila family aku kopek durian tue, mmg dia paling semangat sekali.. mummy dia pun terpaksa cium bau jer.. ater, tgh berpantangkan.. amek je lar bau yang semerbak dlm umah tue.. huhuhu..

aku yang tgk akk aku upload pun terliur sama!

=p

No comments: