March 13, 2012

Hantaran =)

sume barang hantaran nie, adik aku antar kat kedai mintak tolong gubahkan.. so malam sabtu baru dia g amek kat kedai tue.. bape harga yang dia kena bayar, idok lar ktorang tau.. dia kan kedek nk bgtau ape2 nie.. hahhaha..

tempat letak cincin..

cincin merisik..

cincin bertunang..

buah-buahan.. owh, buah2 nie sume mlam tue baru akk aku susunkan.. itu pun jenuh bertekak ngan BIL aku.. hahahha.. sorang suh letak belah sana.. sorang nk letak belah sini.. ikut suka korang lar.. aku layan 'Aqil lagik sronok.. geram okeh.. dpt gomol dia mmg dia buat muka bengang jer.. huhuhu..

set make up

kain pasang..

cokelatttttttttttttt!!!

cokelat nie jadi idaman miqhael yerk.. adik aku siap main kejar2 ngan dia sbb dia bawak lari coklat kinder bueno tue.. hahahha.. terus adik aku bwk masuk dlm bilik sume skali..

sirih junjung

siyes, cantik sirih junjung nye.. tapi hari ahad tue, bila da smpai umah tunang adik aku, tunggang terbalik da sirih junjung nie.. ater, kat bawah tue dia guna polisterin yang nipis jer.. atleast kalo guna span keras yang kaler hijau tue, boleh lar basahkan span tue utk kasik berat kan.. then bunga2 pun idok le layuuuuuuuu..

nie smpai Ulu Belitong sana, mmg layu da bunga2nya.. ada lagik satu dulang utk kek.. tapi kek smpai umah tunang adik aku tue baru amek.. dorang da tunggu siap2 kat luar ngan kotak kek.. so 7 dulang berbalas 9 dulang..

=)

No comments: