March 16, 2012

Me & 'Aqil

asik kepit abg jer kan.. so meh kepit si adik plak.. wpun si adik dok monyok xda perasaan jerk.. hahhaha.. ini gmbar lama.. masa aku blik adik aku nk tunang ari tue.. time nie 'Aqil ada rmbut lagik.. sikalang sudah botak licin! 

muka xda perasaan.. aunty dia je yang melebih sengihnya.. hehehe..

orang lain dok bz menyusun barang hantaran, aku bizi mengulit budak nie.. bising ibu aku suh letak dia kat bawah.. 

hellloooo.. jarang jmpe kan.. confirm lar aku nk memegang belek dia.. kalo hari2 jmpe nnti, confirm aku biar je dia baring.. huhuhu..

time nie kalo agah2 dia, dia reti da lar senyum.. kalo skang lagik lar menyengih jerk.. 

tapi bila kena gomol ngan aku, automatik muka bengang dia keluar.. hahahha..

hello 'aqil, awak kecik2 nie lar mak ngah boleh gomol2 ikut suka tau.. esok2 da besar cm abang, mak ngah tak sempat nk gomol, dia da gigit dlu tau..

ini yang benornya, dia da carik akak aku.. nk menetek.. tapi aku saje mendengki nk dengar dia menangis.. hahahha.. kejam pnye mak cik.. da kuar bunyi dia nk nngis tue, baru aku pass kat mummy dia.. huhuhu..

see u soon yer botak boy!

=p


No comments: