March 2, 2012

Pagi Sabtu

last week aku balik jb.. plan nye ari jumaat tue blik ngan BIL aku.. tapi da alang2 dia kena outstation ke PD sana.. baik lar dia terus balik jb jer.. xkn nk patah balik ke putrajaya amek aku, then baru nk gerak ke jb kan.. bazir masa jer.. so jumaat mlm tue aku blik nek bus jerk.. mcm biasa bus kol 9 dari putrajaya sentral.. mcm biasa jugak, marniey yang aku mintak tlng untuk hantarkan aku.. so sebelum dia anta aku, ktorang isi perut dlu kat food court presint 9 sana.. 

aku smpai JB kol 12 lebih gitu, adik aku amek kat larkin.. smpai umah dedua anak buah yang comel da baik punya melena dalam bilik.. 

pagi2 sabtu tue, miqhael da gegor aku dlm bilik pak cik dia.. mana tah dia tau aku tido situ.. kejut aku pepagi hari semata2 nk ajak men lego dia.. haiyooooo.. pitam2.. hahhha.. settle layan dia main lego n main2 ngan 'Aqil smua, ktorang pun siap2 nk kuar bekfast.. BIL aku ajak g mamak lar.. mana lagik kan..

mulut yang asik pot pet pot pet je dlm keter.. nak amek gmbar dia pun tak senang.. haishhh.. owh, adik dia kena tinggal.. sbb 'Aqil smbung tido smula.. ibu aku suh tinggal jer..

so pegi lar ktorang ke Habib tue hah berenam.. ayah aku ngan ibu n 'Aqil je tinggal kat umah.. ayah aku pun xmau follow ktorang.. hahahha.. breakfast ditaja abg ipar aku..

budak kecik nie, kalo buat peace time nk bergambor mmg gitu yerk.. 1 je jari boleh naik.. jari lagik satu tak naik2.. hahahah.. dia da semakin membulat.. aku pun da tak larat nk dukung dia lama2.. baru dukung sekejapan pun da sengal2 tangan dibuatnya.. 

aku amek roti kosong ngan teh tarik sajer..

budak kecik nie makan tosai mcm biasa.. tapi share ngan mummy dia.. kalo tengok dia makan tosai mmg seronok.. laju je msuk mulut.. kalo koyakkan tosai tue besar2 pun, xdanya dia nk makan separuh2.. besar mana yg akak aku koyakkan utk dia, besar tue lar msuk mulut dia.. huhuhu..

sementara ktorang bekfast nie, BIL aku tinggalkan kereta dia kat car wash.. habis bekfast baru jalan kaki ke car wash tue utk amek keter..

=)

No comments: