March 23, 2012

Finallyyyyyy..

setelah dipasak2 berpuluh kali nk jalankan.. lepas mandikan dia mlm tue baru berjaya bwk dia jalan.. itu pun terpekik2 kat spital tue.. hahahhaha..

nak bwk dia jalan, terpaksa lar sorong skali batang besi yang sangkut drip dia tue kan.. korang tau tak, dia sarung je slipar terus berdezupppp jalan dgn lajuuuuuuuuuuuuuu!!! dah kena panggil2 dia suh jalan slow2.. hehheeh..

dia tengok mummy dia tolak besi tue, dia pun nk tolak sama.. tapi bagus gak dia tolak sama.. sbb pelan skit dia jalan.. besi yang beroda tue jap2 kang tersangkut kat kaki dia.. ekekekek..

nie nk tolak sendiri.. tak bagi orang tolong.. ewah, tangan sebelah da mcm robocop, lagik x mau bagi orang tolong yerk..

cubaan membuat peace dengan tangan kiri.. tetap failed! yang tak tahan tue siap dia nk duduk okeh.. overrrrrr!!

habis jalan.. msuk wad smula.. mcm biasa lar.. nk leka kan dia.. tue muka siap kerut2 lagik tgk upin ipin dia.. tah hape yang dia pk smpai kening kerut2 pun tak tau lar..


begitu khusyukkk kan dia.. baik je duduk.. mummy dia nk berfb pun xdpt.. hahahaha.. sib bek time aku blik ngan ayah aku dia x ngamuk nk ikut..

so dia discharge hari sabtu tgh hari.. 2 hari je kena tahan wad.. nsib lar 2 hari jer.. kalo lama, adik dia lar yg kesian.. eh, si kecik tue very the independent boy okeh.. kalo nk tido, biar je dia baring tau2 je nnti eh2, da lelap.. bagus lar 'aqil nie.. tapi kalo ngan aku, conferrrrmmmm lar aku kepit2 dia kasik dodoi2 smpai dia tido baru aku letak.. hahahha.. over mak ngah korang nie!

=p

No comments: