March 22, 2012

Budak Propa!

meh lar aku smbung citer miqhael admit kat Regency ari tue yerk.. bangun tido kan muka monyooookkkkk jer.. pastu dia start da nk berjalan.. 

nak alannnnnnn..

mana blh.. tgn adik kan pasang nie.. wayar tue sume kena pasang.. cmne nk jalan??

nak alaaannnnn..

x blh lar a'el.. tgu air drip nie habis.. nnti kita jalan eh..
 
smbil baring je tu mintak nk jalan.. heheheh..

sekejap je lar dia makan pujuk aku.. layan tv japs.. pastu dia start mintak nk jalan smula.. hehehhe..

bila tak bagi dia start lar menendang besi tepi katil tue..

mak ngah dukung je eh.. tapi xleh jalan kluar..

oteyyy..

meh sini, dukung je tau.. xda jalan2..

elok aku dukung dia, dia mintak slipar dia nak pakai.. ekekekke.. letak dia smula.. pujuk lar smula..

jap eh.. mak ngah panggil kakak.. suh kakak bukakkan drip nie.. nnti kita jalan eh..

laju je angguk dia.. padahal aku tak panggil pun nurse kat situ.. 

jommm arrrrrrrrr.. alaaaannnnnn..

nnti lar kejap.. kakak tak dtg lagik.. nk jalan mcm mana??

trus lar dia start drama meraung dia atas katil.. hahhahaha.. aku duduk kat kerusi tepi katil dia tahan gelak jer.. hihiihi..

bersungguh sgt kan dia nngis.. siap nganga2 mulut bagai..



hah, hamekkkkkkkkkkk!!! nak feel sgttttt.. smpai tunduk2 hah.. tapi aku tau, budak kecik nie propa lebeeeeeyyyyyyyy..

nie dia main tarik2 wayar drip kat tangan dia tue yerk..

smbung nngis smula.. tapi sbb aku tak smpai hati terus lar aku ckp...

hah, jom lar.. jom2.. amek slipar.. pakai.. mak ngah dukung..

dengar amek slipar terus menyengih budak kecik nie..

korang tengok.. propa lebih kan budak nie.. hahahhaha.. pangai sape ko ikut nie a'el.. auta jer..

aku sarungkan aje slipar.. lepas tue aku dukung je dia.. x jalan pun.. itu pun dia smbung merengek gak mintak nk jalan.. bila pancing ajak tengok upin ipin smula, nsib lar dia nak.. so smbung baring berdua atas katil layan upin ipin..

smbil layan upin ipin, smbil tunggu akak aku smpai.. aku nk tukar kan pampers dia pun, dia tak bagi okeh!! siap tunjuk tangan kat aku, xpayah.. xpyah.. ewahhh koooo..

sudahnya pampers pun smpai bocor2.. kena cadar sume.. terpaksa lar mintak dorang tukarkan bedsheet mlm tue.. 

=p

No comments: