October 21, 2009

Saya Menang.. :)

cm kelakar jerk tajuk nye kan.. hihihi..

aku menang ape ek...?? erm..

aku menang utk Best Dress Femala masa event Jom! Jalan Raya Bersama Dafi..

x sangka pn boleh menang... and aku pn x tau diorang ada wat pemilihan utk Best Dress sume nie..

nie bukan baju raya yerk.. baju raya aku kan tak siap.. sampai da habis raya da pun x siap2 lagik.. kalo raya aji nnti x siap gak.. buat je lar baju raya taun depan..

nie baju time along kawin bulan 5 ari tue.. hahahha..

nie lar 2nd time aku sarung baju nie..

da tue bila lagik nk pakai kan.. time ada event macam nie je lar boleh pakai.. kang pakai p ofis, ada sume org tengok aku je nnti..

and sib bek gak ibu n ayah weekend lepas datang umah along.. siap pesan ibu suh bwk baju nie lagik.. coz lepas wedding along, aku tinggalkan baju nie kat JB jerk..

time Adam bgtau ada surprise utk Best Dress nie aku x jangka pn aku leh menang.. coz ramai lagik yang baju meletopppp..

bila Adam sebut je nama aku.. alamak haihhhhhh.. terkejut gileeeee...

then nk kena jalan ke stage.. da lar meja aku duduk tue hujungggggg skali...

sambil jalan ke depan tue, Dafi siap sebut lagi baju aku nie kain lace cmpur ngan kain ape tah.. siap bgtau ksut aku bape pnye tinggi... ish.. malu aiiii.. hahhaha..

nie pn 1st time aku pakai kasut Guess nie..

tinggi xda lar tinggi sangat.. tumit je yg halus.. :))

mug yg aku dapat tue pn da selamat aku letak kat rak pink aku..

hepppyyyyyyyy!!!

2 comments:

♥Syamelia♥ said...

tahniah yaty...

nilah hikmah 'baju x siap' hehehheheh....
x sia2 buat curl dkt rambut kn...
now dah menang...
harussler yaty paling meletup hr 2 :D

ps: kasut guess ker? sgt cantekkkk

yaTy ♥ said...

tq kak amy!

hihi.. tue lar..
hikmah baju raya x siap.. :))

yup.. kasut guess..
nie 1st time pakai..
slalu letak dlm kotak jer..
xtau nk pakainye bila..