October 19, 2009

Jamuan Raya Jabatan :)

hari khamis lepas Jabatan aku wat jamuan raya...

so pagi tue ada perhimpunan bulanan ngan our Dato' KP..

lepas habis perhimpunan, trus trun kat lobi bawah utk jamuan raya plak..

dalam pukul 11 mcm tue lar..

turun2 bawah tue tgk tmpt duduk kat bwh khemah sume dah full..

aisay.. turun awal pn da full ker.. hihih..

so lepak2 dlu kat kerusi tepi2 tue..

smbil2 tue dok usha mana2 stall yang best.. hahhahaa..

belum mula da pikir nk makan ape.. =p

stall yg kiri ada ABC.. stall yg kanan tue wat mee goreng mamak..

dia goreng on the spot.. so masa dapat tue mmg panas2 lagik lar...

tapi aku x rasa pn mee goreng mamak dia... cm xda mood je nk makan yg berat2.. :))

ada 5 ke 6 khemah x silap aku..

banyak gak lar.. tapi diorang pn ada standby kerusi2 kat tepi dinding if x cukup tempat utk duduk kan..

best jer duk kat tetengah nie..


ktorang dpat gak tempat duduk..

coz ada akak tue da chop kan tmpt utk ktorang.. hihihi..

bila dah habis bacaan doa n ucapan sume.. laju je okeh stall2 tue kena serbu..

siap kena beratur bagai..

so, aku n kak wati g beratur amek ABC..

yang lain2 g amek makanan lain.. kumpul kat meja, then makan share2..

2 org nie lar yg wat ABC..

sorang putar ice, sorang lagik letak syrup2 dia sume tue...

marvelesssss okeh ABC.. aku siap g amek utk round ke2.. hehehe..

nie antara menu yg ktorang amek..

ada ABC, sate, bihun sup, nasi minyak., kuih muih..

yang aku tunggu sangat.. kambing bakar...

smpai je kambing, xda nk amek2 pic.. trus ngap jerk!!

nie lar ABC yang aku amek smpai 2x..

nampak cm biasa2 je kan.. tapi bila da rasa, mmg sedapppp...

banyak2 menu yg ada tue pn, aku just mkn ABC ngan kambing bakar jerk..

kambing dia pn sedapppp.. cicah ngan sos BBQ n salad.. yummmyyyyyyyy!!!

No comments: