October 15, 2009

Clinique

masa sampai MV last saturday, aku smpai kan dalam kol 1.30 cmtue..

so sementara nk tgu contest playboy tue start, aku g promo clinique dlu..

mlm tue ada email ngan kak red dlu.. n kak red suh p carik susan..

siap aku korek2 lagik entry clinique kak red nk cam kan muka susan.. heheheh.. :))

kebetulan plak dari tempat kuar komuter nk ke tmpt promo clinique tue x jauh pn..

so dari atas tue aku da intai2 yg mana 1 susan..

skali nmpk susan ngah susun brg2 clinique..

laju je aku turun eskelator n trus pegi kat dia..

excuse me.. u susan kan??

yeah, im susan..

i reader redmummy...

owh.. ok2.. duduk dlu..

pas dia da susun2 barang2 tue ckit, baru dia dtg..

pastu borak2 sume pasal kulit.. n susan pn tnye macam2.. pasal jerawat lar.. aku cuci muka slalu mcm mane.. sume2 lar pasal kulit muka aku..

pastu baru dia check kulit muka.. sambil dia check tue, dia terang kan lar jugak benda2 yg penting..

susan jugak bgtau kat muka aku nie kat bahagian mane yang berminyak n etc lar..

yang berminyak tue aku tau sangat da.. mmg lar T-Zone.. xda kawasan lain da.. hehhehe..

then baru susan kuarkan produk2 clinique yg dia suggest aku amek.. smbil2 tue, dia apply gak kat muka aku..

sambil dia apply kat muka aku, dia pn gtau gak fungsi2 produk yg dia apply tue n cara2 nk apply produk tue kat muka.. banyakkkk sangatttttt.. ada yg aku ingt, ada yg aku x ingat.. hehhee..

slama ni aku kalo cuci muka, memang lar aku cuci SATU MUKA OKEH... ngan mata2 pn aku cuci gak.. hihihi..

skang baru tau, yg pencuci muka kena avoid bhgn mata... so korang2 suma, if cuci muka tolong avoid bahagian mata yerk... :))

dkt 2 jam susan godek2 muka n terangkan sume..

so aku decide nk amek yg nie jer dlu..

1 2 3 steps.. n aku tmbah scrub, turnaround concentrate visible skin renewer n sunblock..

n dari sini gak baru aku tau yg sunblock tue penting.. wpun keje kat dlm opis yg xda cahaya matahari, kena gak apply sunblock.. coz terdedah ngan cahaya lampu kan..

nie pn aku ada gak tolak barang2 yg susan suggest utk amek.. aku amek mane yg penting jerk..

nie plak freebies yg aku dpt..

dpt moisture surge, eye cream, perfume clinique, turnaround yg travel pnye, make up remover utk lips n eyes & lipgloss...

nie plak repairwear intensive eye cream..
yg nie bukan freebies.. nie aku redeem dari newsletter clinique yg aku dpt thru my hp..

so ada 2 eye cream berbeza yg aku dapat... yg nie aku tenyeh time pagi.. yg freebies pnye aku pakai time malam.. :))

dapat jugak clinique personal makeup workshop worth RM100.. nie smpai 31/12/2009...
bile ek nk pegi.. herm... ??

nie lar complete set clinique aku.. termasuk ngan freebies skali.. :))

after 2 weeks kena jmpe susan kat clinique pavilion.. so mayb g sana dalam 24 or 25 Oktober nnti..

harap2 boleh lar kurang minyak2 kat muka nie.. hehhee..

balik dari MV tue kan aku g umah along..

cm biasa lar dia mesti tgk2 ape yg aku sumbat dalam beg yg aku bwk tue kan..

then ari ahad tue, time aku nk balik.. dapat pesanan penaja okeh dari dia..

"NEXT WEEK DTG UMAH ALONG BWK KO PNYE SET CLINIQUE.. ALONG NK TRY GAK.."

ceh.. hampeh jerk.. =p

thanx kak red utk body lotion VS nie..

wanggggggggiiiiiiiiiii gileeeeeeeeeee...

sayang nk pakaiiiii.. asik cium2 je botol dia amek bau... hihihi...

8 comments:

::Em Hej:: said...

beb..baper ratus ko abis ni wei..

yaTy ♥ said...

heheh..
ai malu lar yang nk tulis brape i perabis..
tapi skang nie mmg tinggal saki baki je duit gaji aku..
ahahhaha..
123 steps tue da RM300++
so yg aku tmbh lagik 3 brang tue pn dkt RM300++
jadinya RM600++..

::Em Hej:: said...

gile dowh ko nih..bangkrup..rm600 dowhh..shoping beli baju ngn jeans levis lagi bagus..hohoho..

yaTy ♥ said...

hihihi..
bukan slalu aku giler cmnie..
xpe2.. dia tahan lama..
blh tahan 3 or 4 bulan..

ash said...

U! Manyaknyer freebies. Siap dalam botol lagi. I dapat dalam paket2 jer. Cool giler. Neway this product suit me sangat. U can read my blog to know the story. Jelesnyer! Tumpang freebies leh. Hehehe...

yaTy ♥ said...

hye ash..
boleh jer..
tumpang lar yer freebies tue..
heheh..
=)

Anonymous said...

masih pakai Clinique lagi tak ni yaty?


Redmummy

yaTy ♥ said...

kak red,
tak pakai da..
da lanting pada my sis..
1 month jer okeh..
pastu start naik biji2..