October 5, 2009

Ogawa Eye Tune

erm.. nie masa hari jumaat petang.. 25/9 ari tue..

da bape hari aku duk pot pet pot pet kat ayah nk g jusco tebrau..

da aku x da lesen kan.. mesti lar bising2 kat umah nk g sana.. hehehe..

sebelum bising2 tue, baik je aku promote ogawa punya vacuum kat ayah..

hahahaha..

kan tengah ada sale time tue kan..

mana lagi nk dapat vacuum harga beribu jadi RM360 je kan..

and of coz voucher nye aku da print siap2 bwk balik jb.. bijak2!! :))

aku print dari website nuffnang.. nie pn dpt dari entry kak red.. hehehe..

jadinya ari jumaat tue ayah bwk lar pegi jusco tebrau..

masuk2 je aku da nmpk da eye tune idaman aku.. hihii..

sebenarnya, yg aku beria-ia sgt nk ke ogawa, sbb aku nk menda alah nie lar..

tapi sblm godek2 barang idaman aku, aku settlekan dlu vacuum yg ayh nk beli tue..

ape ke nama vacuum tue ek.. enviro vacuum kot.. kalo x silap aku lar..

tapi vacuum nye xda.. da sold out.. tapi ktorang boleh bayar dlu, then diorang akan kuarkan invoice.. so bila da smpai stock baru, diorang akn col suh collect vacuum tue..

tq ogawa!

pas da settle pasal vacuum, baru aku tnye pasal eye tune tue..

best yer pakai dia.. dia massage2 mata ko.. siap ada vibrate2 lagik... syoookkkkk!! hehhe..

dia ada 4 pilihan warna..

putih, hijau, pink n blue..

of coz lar aku pilih pinkkkkkkk!! my fav color.. :)

yg nie pn aku gune voucher tue jugak yer..

dari RM699, aku hanya perlu bayar RM180 jer..

mana nk dpt diskaun mcm nie lagik kan..

so better amek sebelum terlambat.. hihihi...

ada lagik satu utk massage mata gak.. eye touch x silap aku nama nya.. harga after sale RM120.. tapi xda MP3..

yang aku amek nie skali ngan MP3.. 512MB pnye memory.. jadi lar kan..

utk massage mata je dia ada 3 function..

air pressure, vibrate n lagik satu ape kebenda tah.. tapi dia mcm panas2 kan mata ko lar..

then blh pilih, ko nk salah satu pnye function or nk skali 2 function nye..

tapi kalo yg skali 2 function nye pn, dia akan gilir2 lar..

yang aku slalu wat, air pressure n vibrate..

memula dia air pressure pastu vibrate.. pastu air pressure smula then vibrate blik.. dia gilir2.. xda lar serentak skali 2 dia buat..

masa utk massage nie plak ada 5 minit, 10 minit n 15 minit..

utk MP3 tue boleh pilih ye nk pakai earphone or x..

coz kat tempat yang mata tue pn da ada speaker nye..

ikut lar mana yg selesa.. :)

nie ibu ngah try tempat mengurut badan..

nie bukan kerusi mengurut ye..

dia yang boleh alih2 pnye alat..

so time driving pn boleh.. time ngah baring pn boleh.. nk letak kat kerusi umah sendiri pn boleh.. xda hal pn..

ibu ngah pujuk2 ayah nk suh beli..

confirm lar ibu aku duk umah nak mengurut je kalo ayah belikan.. hahhaha..

that is anthony.. ogawa staff..

dia lar yang dok layan kerenah aku n fmly aku..

yg byk kerenah aku lar..

specially time ngah try eye tune tue kan.. hehhee..

tq so muchhhhh anthony.. :)

da macam satri baja hitam.. hahhahaa...

wat ever lar kan..

janji eye tune nye syooookkkk..!!

balik2 umah sume nk try pakai okeh..

sorang2 nk.. dari ayah aku smpai lar adik aku 2 org tue.. hehehe..

5 minit bayar rm10.. sape nakkkkkkkkkkk??

hahahhahahha..

No comments: