October 6, 2009

bunga api si kecil :)

last day sblm aku balik ke putrajaya..

malam jumaat tue, layan dak kecik nie men bunga api..

actually petang tue aku g beraya umah my bff..

then mlm dia nak g open house umah ofismate dia, dia drop by aku kat umah lar..

trun dari keta je tgk jiha ngah men bunga api..

tengok lar muka poyo dia ngah tersengih tue.. hehehe..

aku lari msuk dlm umah jap..

tapaukan kuih tart utk sue.. dia x smpt nk rasa masa dtg petang nye..

pastu aku smbg layan dak kecik nie men bunga api..

najmi, abg si jiha pn ada gak..

tapi bila aku nk snap pic dia, dia xbg..

sbb dia x pakai baju.. dia xske amik pic dia kalo dia x pakai baju..

sbb dia malu.. hehehe.. tau malu ek ko dik??

aisay.. kabur lar plak pic yg najmi amek nie..

smbil layan diorang men bunga api, smbil pot pet pot pet ngan diorang..

mkin byk songeh lar jiha nie..

bunga api yg dia nk men pn dia suh adik aku yg cucuhkan dlu kat lilin..

pastu baru pass kat dia..

so, aku suh dia g cucuh sendiri kat lilin tue..

memula takut jer.. tapi bila da reti, dia yg excited lebih...

hah, menyala da bunga api nye...

hepi.. hepiii.. hepiiiiiiiiiii...

aku men bunga api ngan diorang x lama pn..

kejap je.. coz aku nk kemas2 barang..

kata nk blik putrajaya ari sabtu pagi tue kan..

time amek pic nie, dia dok ingat adik aku nk bakar mercun..

tue yg hegeh2 dia nk tutup telinga..

padahal adik aku men2 kan dia jerk.. heheheh...

No comments: