October 24, 2009

broadband or "BERUKband"??

MAXISSSSSSSSS OOOOooooooooooooOOOOO MAXISSSSSSSSSSSSSS!!!!!!

apesal ko nye broadband jadi lagu nie... lembab bebenorrrrrrrr lahaiiiiiiii..

angin aku guna oiiiiiiiiiiiii!!!

da lar tiap2 bulan byr rm98.. pstu servis tah pape je... ko ingt bayar tue aku guna air liur je kerrrrrrrr????

nie iklan nie aku jumpa kat fb..

kalo guna yang rm98 pn servis hampeh.. kalo guna yang nie aku rasa ada 2 hari baru dpat connection dia..


bila aku letak kat status fb, aku ingtkan aku sorang je yang bermasalah dengan maxis broadband..

rupa2nya ramai je yg ada prob ngan broadband nie ek..

x kira lar line maxis or line celcom.. nie aku printscreen dari fb aku..

nie plak aku printscreen dari fb kak lyn.. coz dia pn ada mslh ngan broadband dia..

lagik dasyat okeh, siap da marah2 customer service tue..

padan muka korang, wpun korang x bersalah, ttp nk salahkan korang jugak.. =p

da tue cmne eh.. kalo da maxis hampeh.. celcom pn hampeh.. anyone penah try digi pnye broadband?? ok ke x??

4 comments:

ann said...

salam.. saje surfing n jumpa blog ni.. mencelah skit bley? ann pun terkena dgn berukband nih.. makin lama makin teruk.. finally hubby ann wat complaint dlm website maxis n dorang call utk clarification.. ape lagi hubby ann melenting kaw².. my hubby's reason kat dorang simple je.. we dont mind having a fair usage limit up to 3gigs if we can truly enjoy high speed for it.. dat 3gigs really slow couch & after limit r reach, it become slower than dial-up.. (abah husin kalo marah kena speaking baru lancar.. huhuhu) amazingly br sat nih ann dpt enjoy balik high speed berukband.. maybe semua subscriber kena wat camtu gak.. komplen kaw².. cubalah..
huhuhu..

yaTy ♥ said...

hye ann..
thanx coz singgah sini..
owh, ur hubby wat complaint kat website maxis eh..
okeh2.. thanx for the info..
t yaty wat complaint kat situ gak..
coz yang hari tue yaty just call 123.. then diorang ajar utk tukar setting.. tukar setting pn hampeh gak.. lagik xda line bar tue trus..
thanx yer coz bgtau pasal complaint kat website maxis tue.. :)

Anonymous said...

broadband service kat malaysia memang hampeh. saya pun bermasalah dengan P1 Wimax. baca posting saya. Dah sampai tahap mendidih kemarahan pada P1

yaTy ♥ said...

helo cikgu..
aik P1 Wimax pn prob jugak ker??
lorh.. ingtkan okeh..