January 18, 2012

Contact Lens + Novel


ini contact lens yang aku redeem dlu tue.. hahahha.. da lama redeem, baru nk tayang..

tapi belum berpakai lagik.. bila nak pakai ek. nnti lar.. tgu naik cuti CNY.. hihihi..

ini jugak 3 novel yang aku rembat masa kat Popular Sunway Pyramid.. antara 3 nie, 2 je yang best pada aku..

yang best adalah Bening Merah Jingga oleh Nazurah Aishah.. so far aku baca novel dia, xda lagik lar yang menghampakan aku.. lagik satu adalah 7 Hari Mencintaiku oleh Siti Rosmizah.. nie pun best jugak.. 2 hari je aku baca novel yang muka suratnya 1000++ nie.. 

datang opis mmg mata panda aku jadinya.. ngan tak cukup tido sbb terlajak layan novel nie..

Bisik2 Gelora oleh Aishah Sofea tue pada aku kurang kick lar.. novelnya tak tebal mana pun.. tapi 3 hari gak lar aku nk perabis baca.. huhuhu..

nie sume aku belasah beli masa jalan2 kat sunway pyramid bulan 12 hari tue.. hihiihi..

=)

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

dah lama tak pakai contact lens berkaler...