January 9, 2012

Breakfast di Tahun Baru!

pagi tahun baru ktorang dimulakan dengan berbreakfast di Al Ali Bistro.. cuti tahun baru nie byk benda mau kasik settle.. almaklum lar, akak aku kan da nk due.. so ktorang berempat mmg ke sana ke sini lar dok mencarik barang utk dia dlm pantang nnti..

ini budak pantang nampak sudu ngan garpu.. benda dua nie pun dia gigih buat main jugak.. 

memula order tosai utk dia, tapi sbb tosai da habis, dia share roti kosong ngan daddy dia.. aku ngan akak aku amek roti telur!


baik je mata tue dok usha budak pompuan meja sebelah.. hehehee..

owh, aku kemain terkejut okeh tgk dia ratah kuah dal.. boleh kuah dal tue mamak kedai nie letak ngam2 depan dia.. dia pun dgn laju jer, cedok je lar kuah tue ngan sudu yang mmg kat tgn dia.. terus masuk mulut.. tak smpt ktorang bertiga nk buat or kata ape.. da selamat.. 

terus akak aku amek bip dia, kasik letak kat leher.. xpaham aku tau.. kecik2 dlu makan idak lar berbip bagai.. da besar nie plak kena pakai bip.. hahhaha..

settle bekfast ktorang mulakan pencarian ktorang.. ke arah KL sana.. tapi time shopping barang2 akak aku, aku x smpt snap ape2 pic pun.. ater, budak nie tido.. kena lar berdukung.. time carik barang dak kecik nie baru smpt aku snap.. 

later lar aku crita yerk..

=)

No comments: