January 11, 2012

Vroomm Vroommm!!

settle bekfast hari tue, ktorang terus tuju ke arah KL sana.. akak aku nk cari breast pump yang baru.. so masa mencari barang2 tue sume, mmg takde gmbar lar.. 

settle tue sume, ktorang singgah kedai jual mainan kat area tesco ampang sana.. abg ipar aku nk mencarikan kereta yang ada remote control untuk miqhael..

tapi budak kecik nie, masuk2 je kedai tue.. aku dukung dia.. terus dia tunjuk ke aku nk naik vrommm vrooommm..

hah, naik lar yer.. asalkan duduk dendiam kat situ.. heheheh.. x gerak pun motor nie.. coz kalo yang motor2 mmg sumenya xda remote.. sume kena tekan pedal kat kaki tue hah..

ktorang try msukkan dia dlm kereta yang kaler kuning tue hah.. tapi bila orang kedai tue gerakkan keter guna remote, confirm badan dak kecik nie tersentak2 ke depan.. hahahha..


bykkkkkkkkkkkkkkkkkk sgtttttt pilihan dlm kedai nie.. harga pun memang berbaloi2 dengan barang yang dorang jual.. kira mmg reasonable habis lar harganya..

budak kecik nie pun mata udah rambang... byk sgt motor2 yang ada atas para tue kan.. tue yang mendongak je dia menengoknya..

discuss pnye discuss antara akak aku ngan abang ipar aku, end up dorang belikan motor dlu.. sbb budak kecik nie mmg moreeeeee ke motor.. kereta2 nie dia tak heran sgt..

korang tengok lar.. daddy dia da letak dlm bonet.. dia suh jugak letak kat dlm kter.. cmne nie?? naik motor di dlm kereta.. hahhaha.. 

kat motor nie ada button utk honk n lagu.. lagu pun mmg lagu joget2 dlm disko pnye sound lar yerk.. seronok dia dengar lagu tue.. ktorang kat umah yang naik tensennnnnn!! 

=p

No comments: