January 6, 2012

Selamat Bertunang Kucai =)

penutup tahun 2011 aku adalah berjalan ke Seremban sana.. hehehhe.. ada majlis yang perlu dihadiri.. majlis ape lagik kalo bukan majlis bertunang Kucai.. 

selamat da dia menjadi tunang orang.. 31.12.2011 hari tue.. aku nie pun hampir2 tak dpt nk dtg gak.. sbb pagi tue aku ada hal lain.. sib bek timing member2 lain nk gerak adalah ngam2 soi ngan timing aku.. so aku mintak tlng ekin pick up aku kat alamanda sana..

ktorang je kot kawan2 yang dijemput.. sbb ktorang bertiga je yang menyemak dlm bilik kucai bersiap tue.. hahahha.. amie smpai lmbt skit sbb hubby dia keje siang tue..

mjlis bertunang kucai start dlm kol 3 gak lar.. tapi sblm tue ada majlis doa selamat dlu.. so settle doa selamat, ktorang pun makan lar terus.. nnti xda lar bertembung dengan rombongan meminang.. hehehe.. 

selamat bertunang Kucai.. next year leh dtg kenduri kawen plak.. tapi jangan ko buat hujung2 tahun sgt yer.. **sukati aku je request kan** hehhehe..

=)

No comments: