January 12, 2012

Outing With Rayyan Miqhael =)

cuti tahun baru hari tue.. ktorang saje lar bwk miqhael main kat taman ngan motor baru dia..ater, kesian ko kalo dia main dlm umah.. baru ke depan skit da langgar dinding.. hahahha..

tue yang akak aku plan nk bwk dia ke taman.. 

taman kat area muziam kot kalo tak silap aku.. keliling tue penuh lar bangunan2 lain.. pokok pun byk.. plan nya nk gerak dlm 7 lebih.. at least redup lagik time tue.. tapi dkt2 kol 8 gak baru gerak.. so smpai sini pun matahari da start nak naik..

turun keter je dia mmg nk naik broom2 dia.. letak atas padang tue terus lar dia naik.. sementara tue akak aku da p carik tmpt redup da utk duduk2..

tapi kan budak nie punya hegeh2 pijak pedal motor dia tue, mmg buat aku saboooooooorrrrr sgttttt.. hahahah.. mummy dia yang memboyot bwk adik dia dlm perut pun da smpai kat hujung padang.. dia elok lagik kat tmpt mula2 turun.. ater, bila nk smpai tempat redupnya a'el???

payah sgtttt, aku suh dia turun je.. aku angkutkan motor dia.. hahahhaa.. kedek2 dia ikut jalan dari belakang.. ekekekek.. 

smpai tmpt redup baru aku letak motor dia, n dia naik smula dok brooom2 atas tue.. smbil tue dia mmg suka picit button honk ngan lagu disko dia tue.. hahahah.. da lar lagu cinooooo.. layan aje lar..


budak pembersih gitu lar yerk.. xleh rumput basah tue melekat kat kaki, laju je angkat kaki naik atas motor dia nak bersihkan kaki dia.. haih lar.. x adventure sungguh budak nie..

sanggup jalan datang kat aku suh bersihkan kaki dia.. punya lar penggeli kan.. smpai terkangkang2 aku nk membersihkan kaki dia.. sib bek bwk tisu sekotak..


owh, pagi tue akak aku da prepare siap2 bekfast ktorang.. ada sandwich sardin, telur hancur goreng ngan teh o.. seronok okeh berbreakfast kat kawasan mcm gini smbil layan budak kecik nie main motor..

bwk bola dia tue pun bukan dia nak main.. ater, rumput basah kan.. air embun.. so bila dia tengok bola dia melekat2 ngan rumput, xda dia nk tendang nya pun.. dia tengok je daddy dia main.. hahahha..

seeeeeeee.. xboleh lar kaki dia kaki dia terasa ada rumput skit.. laju je dia tanggalkan sandal dia.. herm.. pape je lar a'el..

tengah2 main brooom2 dia tue, tah mcm mana tah dia jatuh menyenget ngan motor2 sekali.. aku ngan akak aku dari jauh tengok da terbahak2 da ketawakan dia.. hahahhah.. sib bek tak nngis.. laju je dia bangun smula..

da bangun tue siap pusing dlu keliling motor dia, baru dia angkat smula motor dia.. ekekekek.. kelakar okeh tengok dia time nie.. aku ngan akak aku mmg tak benti2 smbung ketawa..

siap tarik rambut nie mmg tak leh blah.. hahahha.. mcm2 lar kerenah ko A'el..  dlm kol 8 lebey gitu abg ipar aku g amek anak2 kak ina jap.. saje bwk dorang dtg sini jugak.. 

tapi tak lama pun lar dorang ada kat sini.. dlm 15mins je.. coz time nie matahari da start nak naik.. port yang ktorang pilih utk berteduh tue pun da kena matahari.. so aku kemas2 barang ngan akak aku.. then terus gerak ke kereta..

singgah anta anak2 kak ina dlu.. tapi kak ina tahan suh makan tgh hari kat umah dia dlu.. sementara tue ktorang layan MLM final kat youtube.. heheheh..

1st outing miqhael kat tmpt beriadah gini.. 

=)

No comments: