January 16, 2012

My New Hero!

 si kecik yang berjari halus n panjang2..

kaki dia pun memanjang jugak.. idak mcm abg nye.. kaki mengemoksss.. **eh2.. mak ngah terkutuk a'el plak** hihihihi..

si abang yang tau diri sendiri da dapat adik.. heheheh.. muka masyaaammm lagik tue.. 1st time jmpe adiknya, aku tnye kat dia..

sape tue a'el??

adikkkk.. tersentuh okeh bila dia sebut adik tue.. kecik lagik da kena jadi abang ye.. xpe2.. dedua tetap 'adik' pada mak ngah yer..

gambar si kecik nie aku dpt sejam lepas dia keluar.. hehehhee.. keluar2 da bukak mata yerk.. akak aku bersalin on 9 Jan 2012 @ 4.14pm..

patutnya pagi tue pegi spital utk wat check up.. kan aku ada kata akak aku mayb kena induce kan?? tapi tak jadi yerk.. sbb masa doc tgh check tue sbnrnya da terbukak 3cm pun.. akak aku je yang tak berasa.. so terus standby utk check in wad..

ini 1st time aku pegang dia.. mlm Isnin tue pegi spital lepas blik keje.. sedappp pegang dia.. sbb dia pnye badan macm mampat n keras.. so idak lar aku risau sgt..

hero kedua saya bernama 'Aqil Abyann.. nie nama yang ketiga.. hehehe.. n finally sume setuju ngan nama nie.. berat 'Aqil adalah 3.5kg yerk.. besar dari miqhael dlu.. a'el dlu baru 3.03 kg jerk.. panjang 'Aqil pun lebih dari abg dia.. 'Aqil 53cm.. a'el dlu 50cm sajerk.. 

aik a'el.. dari kecik nie baby da lebih sume nya.. confirm 'Aqil nnti lagik tinggi dari a'el.. hehhehee.. cuti CNY nie baru dpt balik jb tgk ini budak kecik.. huhuhu.. 

c both of u on cuti CNY nie yerk.. =)

p/s : next year ada geng baru utk celebrate bufday.. hahahaha..

3 comments:

Lisz said...

xpe abam a'el tetap di hati aunt liciey..kuikuikui..

Anonymous said...

suka tgok gamba 2 beradik tuh.. hehehe.. besarnya baby! 3.5kg??? normal ke t?

yaTy ♥ said...

lis,
eh, dia ttp adik pada aku.. hehhehe..

liza,
normal yang.. besar ek?? aku tgk kecik jer.. tulang dia berat kot.. hahaha.. memandai je aku..