January 25, 2012

Budak Penjeles!

ape program korang raya cina hari tue?? aku mcm biasa lar.. blik jb.. tapi sbb beli tiket lewat, hamek lar.. balik lar jb hari sabtu petang yerk.. da rugi 1/2 hari aku ngan miqhael.. hehehhe.. 

sebelum balik hari sabtu hari tue, smpat g lunch dlu ngan Lis kat alamanda sana.. sambil lunch sambil bertukar cerita.. then dia hantar aku kat putrajaya sentral.. bus aku kol 2.45 ptg.. smpai kat masai ayah aku jmput kat bus stop.. dlm keter jengah2 adalah budak masyam kesayangan aku tue.. menggelupur ko dia nk kuar dari keter time nampak aku kat luar.. hahhaha.. sib bek adik aku pegang.. kalo x, mmg da keluar budak kecik tue..

smpai umah mmg dia mengekor je lar mana aku pegi.. kat umah aku port utk berkumpul adalah bilik adik aku.. hahahhaha.. mmg padat yang hamat lar dlm tue.. dengan 'Aqil sekali lepak tido dlm tue..

miqhael nie tak leh tengok orang belek2 adik dia lebih skit.. aku baru betulkan kain bedung adik dia, dia da sibuk2 ngendeng sama kat tepi tue.. kalo x ngusik adiknya takpe gak.. ini tangan dia kemain laju bergerak

bila da jadi budak penjeles, ini lar kerjanya.. adiknya berbedung dia pun nk jugak.. padahal time dia kekecik dlu kemain pantang kalo kena bedung nie.. da besar nie, elok je aku bedung dia pun baring je dendiam.. hah, molek sgt lar tue.. tapi idak lar lama mana pun.. sekejap ajer..

bila dia suh bukak, aku mlas nk bukak, pandai pulak dia pegi roll kan badan dia nk bagi kain batik tue terbukak.. hahahh.. panjang akal lar budak nie.. sepanjang aku kat sana, mmg berkepit je dia.. tak ingat da kat tok dia yang dok belek dia sblm aku ada kan.. hahahha.. bengang je tok dia ngan dia tau..

No comments: