January 31, 2012

2 Movies =)

last week aku pegi layan movie.. hoi, lama okeh tak layan tgk movie.. so kali nie kasi layan 2 movies trus.. tapi idok ler back to back yerk.. layan hari lain2.. satu hari rabu satu lagik hari khamis..

hari rabu kasik layan movie Bujang Terlajak Belum Terlanjur..

citer nie mmg kelakar sgttttt.. mmg ketawa je tengok gelagat Johan, Nabil n Apek utk ngorat Fazura.. tapi aku menyampah bila Nabil bercakap gaya Inspektor Conan tue.. kalo sikit je takpe gak.. nie sepanjang dia menyamar jadi PEKAK tue mmg cara dia bercakap tue gaya Ins. Conan.. menci aku dengar wei..

pada aku citer nie best layan time tengah2 stress ke.. time ngah serabut yang hamat ker.. hihihih.. 

hari khamisnya plak, layan citer Journey 2 The Mysterious Island.. 

nak tengok citer nie sbb nk tengok The Rock je pun memulanya.. sekali bila da start.. eh2.. layan jugak citer nie rupanya.. mmg best.. nak2 bila The Rock men sindir menyindir ngan ayah mertua dia.. hahahha.. kelakar sgt.. aku mls nk citer lar pasal jalan crita dia.. tapi cite ni mmg best.. rugi kalo tak layan.. 

antara 2 movie nie aku recommend korang tengok Journey 2 The Mysterious Island.. sgtttttttt bestttttt!!! bila dorang da msuk Island tue mmg chantekkkkkkk bangatttttt pemandangannya..

sila lar p jenguk2 kat pawagam ye sementara msih ditayangkan.. 

=p


1 comment:

Amiha Ayu said...

akak x sempat and selalu penuh everytime nak tengok..
best eh?
tunggu dvd je lah jawabnyaaaaaaaaaaa