September 4, 2012

Ulu Belitong, Kluang

dr ayer hitam tue, ktorang singgah ke umah tunang adik aku.. owh, masa adik aku turun melaka ptg raya ketiga tue, dia bwk tunang dia skali.. so kita singgah jugak ke Ulu Belitong sana.. alang2 nak balik jb tue, fifi follow skali.. coz raya ke5 tue dia da start kejer..

time nie da settle makan sume.. ktorang smpai dlm kol 1 lebih ke 2 gitu.. so mak fifi suh makan skali.. sodappppppppppppp!! lupa nak snap gambar time makan.. ater, mmg tgh melapar kan..

settle makan tue, tunggu Fifi pack brng2 yg dia nk bwk balik.. kiranya masa ktorang balik dari melaka tue mmg 3 keter lar.. 

cara baru dia nak amek gambar.. suka buat hidung gitu.. kalo tnye 'abg, cmne hidung cute?' laju je lar dia buat rupa gini..

budak kecik buat mmg lar cute.. cer yang da tua bangka ni buat, da rupa ape plak kan..

rasa nak pangggggg je bila dia buat gini.. pastu marah aku sbb lambat sgt amek gmbar.. dia da pnt tahan hidung mcm tue.. hehehhee..

budak kecik nie kan, time orang makan dia sibuk main tau.. xnak makan.. pastu bila ktorang da nak blik, sukati je dia request kat mak fifi 'abg nak air teh..'

ewaaaaahhhhh.. kemain ko request yer..

mak fifi pun melayan lar dia minum teh o.. kebetulan mmg mak dia nk buat air panas pun.. air da msak sesiap.. ko tau je timing mintak air ye abang..

lepas tue demand ko... mak fifi bg dia minum dlm cawan plastik dia tak mau.. dia nk cawan kaca siap ngan piring tu jugak.. over tau budak nie..

cantik je dia bersimpuh minum air kan.. silap hari bulan orang tgk dari belakang ingtkan anak dara sapa lar ni.. sopannya duduk bersimpuh gitu..

eh, smpai skang pun kalo g mana2, ada je yg tnye A'el ni boy ke girl.. padahal terang2 da time tue sarungkan kemeja ngan jeans.. huhuhuhu..

dari Ulu Belitong, ktorang terus blik umah.. konvoi lar tiga keter.. adik aku lead.. abg ipar aku tgh2.. aku blakang skali.. padahal aku pling lembab kot bwk keter.. 110 jer, xlbih pun.. tension je dorang.. hehhehe.. tapi masuk je hiway, sume tinggalkan aku.. sbb da tau jalan nk blik kan.. konon2 dorang nk smpai umah awal lar kan..

kim slm lar... ttp aku smpai dlu.. coz diorang ikut hi way baru tue.. aku turun je ikut hi way lama PG tue.. kalo ikut hiway baru tue byk trafic lite area Sierra Perdana sana.. koser lar aku nk ngadap trafic lite.. bengang je dorang bila ktorang smpai dlu.. hahahhaha.. tue lar, sape suh pikir hi way PG tue jem.. 

mlm tue mcm biasa lar, melayan keletah budak2 berdua kat umah tue.. dgn miqhael mmg jadi gaduh jer.. da pandai bercakap kan.. ada je lar dia nk menjawab.. 

=)

No comments: