September 14, 2012

Bye2 JB... JPO Againnn..

nie masa hari yg ktorng nk blik dari JB ke SA.. raya ke7 tak silap aku.. pagi tue smbung packing2 lagik skit, then longgok barang sesiap kat dpn pintu umah.. 

pastu akak aku g beraya umah jiran2 aku.. aku da pegi masa raya pertama.. sblm blik Melaka hari tue.. so aku stay umah layan tv jer.. 

dari jam 10 lebih akak aku pegi beraya, dkt kol 1 baru dia blik.. gara2 terstuck kat umah jiran aku yg pnajang ceritanya bila dia da start bercerita.. ekkkee..

dlm masa akak aku dok beraya tue, Abg nie sukati dia je men tinggal2 kan umah orang tau.. mentang2 lar da tau mana satu umah toknya kan.. tau2 je dia blik sesorang.. tue pun sib bek ayah aku ada kat dpn umah.. sukati je budak nie..

tue tgh melena atas badan aku yerk..

masa ktorang nk gerak tue pun dia rilek lagik tido.. mmg kepenatan + mengantuk sesangat lar tue.. 

amboiii abyannnnn.. kemain lagik jelir lidah yerk..

adik pipi ada nampak naik skit.. abg dia tido dlm keter, baik je dia nk ngacau abg tau.. sib bek bagi susu tak lama lepas tue dia join lena sama..

ktorang balik SA ni hari sabtu.. so ahad tue blh lar lepak rehat2 kat umah.. msuk je hiway aku pun tumpang melena sama jugak.. hehehhe..

singgah JPO nie xda dlm plan asal yer.. otw tue lar kot akak aku ajak singgah.. aku da melena mmg tak ingt ape dah.. tau2 je abg ipar aku da exit kat senai(u) sana..

abyann smbung tido dlm kendongan aku.. ekekeke..

tue a'el da bangun.. tapi still xda mood lagik.. nie msuk dlm mana tah.. aku tak ingt.. tapi 1st kedai yg ktorang masuk kedai Pedro.. saje abg ipar aku nk tgk kasut2 kat situ..

ini pun aku tak ingt dlm kedai ape..

tetiba da msuk CnK smula.. hahahha.. kan ari tue da beli masa sales jugak kan.. since msa ktorang dtg ni still ada sales, jom lar tgk kot2 ada yg berkenan lagik ke kan..

yang berlonggok kat bwh tue sume chantek2 okeh.. tapi sume nya size akak aku.. size aku yilek pocik.. frusstttttttt!!!

masa yg dtg 2 hari sebelum tue, ada tgk orang beli kasut nie, kaler putih.. nie a'el jmpe kaler hitam.. pun aku nk jugak.. tapi nyampahhhhh!! tinggal size 40 jer.. cittttt!!

laju lar mms gmbar kasut ni kat tng adik aku.. sbb kaki fifi size 40.. besor kaki ko fi.. hhahahaha..

aku pnye da fed up asal mintak je takde size.. asal mintak je takde size.. last2 aku suruh SA CnK yang Indian guy tue bwk kluar sume kasut flat yang size 37! aku mmg nak carik flat sandals jer.. Indian guy tue pun okeh jer, so dia bwk kluar sume flat shoes size 37! then aku plih lar mana yg aku berkenan.. end up aku amek 3 pasang flat shoes! sume harga RM19!

lepas aku, turn akak aku.. pun Indian guy tue buat gitu gak.. tapi akak aku melampau sgt hei.. rembat smpai 7 pasang.. cittttt!! size kaki dia melambak lagik kasutnya.. size kaki aku byk yg da habis.. 

tue kotak yg kemain tinggi kat dpn cashier tue ktorang pnye lar.. smpaikan masa nk byar pun, Chinese guy yg jadi cashier tue siap tnye 'betul ker akak pnye 10 pasang?' 

perempuan pemborong dengan hasil borongan..

dari CnK singgah msuk Timber smula.. tapi xda beli ape pun kat sini.. mengusha baju jerk.. 

amboi adik.. lidah tue kemain lagik yer..

=p

No comments: