September 7, 2012

Bertiga ke Tesco

hari jumaat,time orang sume g solat jumaat.. aku g tesco ngan akak aku.. bwk abyann jer.. abg da selamat tido kat umah.. so kena tinggal.. ekekekke..

akak aku nk beli barang groceries skit utk kat umah.. so sblm msuk tesco tue, ksi pusing jap kat stall luar2 tue.. nak carik pistol utk abg.. dia skang nie asal dpt ape je kat tangan sume dia buat jadi pistol.. so carikkan lar dia pistol..

adik mcm biasa.. kena kendong dalam carrier.. kalo kendong biasa, blh lenguh tangan.. hehehe.. mummy dia pilih mainan abg, pun dia yg eksaited lebihh..

jmpe stall nie.. ada jual pistol mainan yg kluar bunyi jer.. so okay lar.. tapi tak beli lagik.. ktorang tnye harga dlu.. pastu kasik carik barang dlm tesco dlu.. keluar nnti baru beli..

msuk dlm jer, ini budak sudah terlentok ketiduran.. kekekek.. sronok tido ye abyann.. owh, utk dia akak aku belikan drum.. ada jual dlm tesco nie.. ater, kejenya asik nk menepuk je kan.. hah, tepuk lar drum tue nnti..

skit je barang2 yg beli.. just top up ape yg kurang je kat umah ibu aku.. tue pun akak aku nk belikan lampu bilik yg da terbakar.. ayah aku kata tak payah beli.. jimat skit bil elektrik.. sabor jer lar..

ktorang smpai umah, orang yg g solat jumaat pun da balik.. hero besar pun da bangun.. ape lagik.. dia mengetest lar ape yg mummy dia beli..

topeng bumble bee tue RM4.. pistol dia RM6.. akak aku nak belikan pistol yg ada peluru getah tue.. aku ckp xpyh lar yer.. kang adik jadi mangsa nnti.. abg sah2 asik nk menembak je nnti.. so boleh lar.. beli je lar pistol yg bunyi2 jer.. janji pistol..

sronok lar dia ada pistol wei.. abis sume orang dlm umah dia tembak.. jmpe kucing kat luar umah pun sanggup lari msuk umah amek pistol nk g tembak kucing.. hahahh.. dia kan musuh ngan kucing.. dari jauh je eksyen ngan kucing tue dok panggil2.. bila kucing datang, laju je melompat ke orang..

mak ngah dia nk try gak.. hahhaha.. tak bernapas okeh pakai topeng tue.. mmg ngam2 utk budak2 kecik jer.. 

=)

No comments: