September 20, 2012

Senawang

smbung balik lar citer raya aku yg tak habis lagik yer.. wpun raya da habis.. hahahah.. pemalas piang betul lar nak update skang nie..

dr JPO tue, ktorang singgah umah kazen aku.. kat area senawang sana.. ape nama taman tue aku tak ingt.. mcm biasa, dlm kereta aku smbung membuta.. kasut da shopping melimbun kan.. smpai kotak kasut sume bwh kaki.. jadi silalah tido bersila..

Abg yg mmg pantang nampak balang kuih raya.. dia carik kerepek yer.. anak buah aku ni makan yg keras2 je.. mana dia nk makan biskut raya yg lembut2.. jgn harap lar.. dia rasa hujung lidah je kalo ko bagi yang lembut2.. yg rapuh2..

tue belum lagik masa kat johor dia berlawan makan kerepek pisang ngan ayah aku.. smpai tertidur2 budak kecik nie..

mmg da ckp ngan Samin nk datang singgah sana.. so mmg dia da masak siap2.. mmg marvelesssss.. nak2 ikan bilis goreng tue.. krup krap krup krap ranggup dia makan ngan nasi panas2.. bertambah2 dibuatnya.. time kasih ye tuan rumah..

budak kecik nie kepala dia terhantuk kat kabinet dapur.. hhahahah.. tue lar.. merayap senyap2 lagik.. aku tgh isi nasi dlm mangkuk.. akak aku bsuh pinggan, samin ngan masak sayur.. yg lain meleka kat ruang tamu.. tau2 je da meraung.. kekekekek.. cian Adik..

sblm balik tue mandikan siap2 budak nie.. nnti smpai umah akak aku sng.. Miqhael pinjam baju Nisa.. tapi jadi harta terus.. Samin kata amek jer.. baju tue ada 2 pasang.. ngam2 je kat badan dia.. 

dpt jajan corntoz tue seronok lar dia.. xda lar nk ngacau adiknya.. dari Senawang ni, dorang antar aku kat Putrajaya.. pastu baru balik SA..  aku msuk umah je mandi sesiap pastu terus naik panjat tilam.. ngantuk gilerrrrr.. ahad tue baru kasut2 yg dishopping n kemas umah skali.. umah da mcm hape jer.. hihihih..

=p

No comments: