September 6, 2012

Beraya di Felda Taib Andak

raya kelima ktorang ke Felda Taib Andak, Kulai sana.. patutnya nk singgah masa otw balik dari Ulu Belitong tue, tapi masa tue dorang sume ada kat hosp.. so, xpe lar.. kte dtg esoknya..

bgtau pd kazen aku, ckp nk dtg around 1230 gitu.. tapi bila da msing2 pun jap lagik lar.. jap lagik lar.. sudahnya kol 1lebih jugak baru kluar.. hehehhe..

Abg yg mmg mengantuk sesangat.. ktorang pegi 2 keter je.. abg ipar aku ngan adik aku yg drive.. 

masuk je keter padahal elok je dia main2 dlu.. siap ikut aku masuk petrol pump sbb dia request nk air.. lepas tue, terus mengantuk.. molek je request, abg nak baring lar mak ngah.. 

mmg smpai ke Felda Taib Andak tue dia tidur.. nak turun keter pun dia tidur lagik.. tapi sbb kena cahaya matahari, celik ler mata dia..

still xda mood lagik.. sbb kemengantukkan.. cakap ape pun kat dia, dia buat dek jer..

mengadu kat Acik dia ape yg dia tak puas hati.. tapi tak bercakap pun.. main tunjuk2 jer.. mana lar Acik ko nak paham Abg oi.. hehehhe..

dia mmg gitu lar yer.. kalo bad mood or mood dia tak dtg lagik, mmg mcm gitu.. aku da msak sgt da.. ada je yg tak kena.. tpi dia tak mo bgtau ape benda sbnrnya.. pandai2 lar teka ape dia nk sbnrnya..

masa ktorang smpai nie, skali smpai ngan pak cik sepupu aku.. so ktorang stay this side.. bagi dorang stay side sana dpn tv.. ktorang kalo duduk sini sah2 mmg lama.. byk benda nk crita.. hehehhe..

lupe ler snap pic ayah aku.. dia duduk sesorang jer.. xda geng.. kekekek..

my BIL, akak aku n Adik.. Abg kan time ni bad mood.. mummy dia panggil pun dia buat deeekkkk jer.. 

sluar yang adik pakai tue, time Abg umur setahun lebih pun blh pakai lagik.. nie adik baru 7++mths, da ngam2 soi je pakai jeans tue.. confirm lar mummy kena carik lain nnti sluar utk dia..

menonggeng2 da kat Acik dia.. Acik dia tepuk2 sudahnya terlelap smbil menonggeng.. Abg da 2++yrs nie baru nampak cantik dia pakai sluar pendek.. kalo tak sluar pendek yg dia pakai pun da rupa mcm sluar panjang.. kekekke..

budak kecik yg buat aku geram hari2.. kadang2 kalo dukung dia tue, rasa nak peluk kuat2 nak lipat dia sbb geram sngt.. hahhaha..

tapi kalo dia ngamukkkkkk.. aku pun naik gerammmmm gak.. hihihihih..

kt rumah Aida ni ktorang dijamu dengan soto.. pandai lar nak amek nasi impit ke bihun.. aku of coz lar amek bihun.. pastu smbal kicap dia mmg terbaik pnyeeee.. meleleh2 air hidung bila hirup kuah.. huhuhuhu..

pastu ktorang dijamu ngan nugget.. aku rasa family ktorang je yg mcm temolok piranha.. letak je nugget tue, lesap.. letak lagik yg baru.. lesap jugak.. hahhahah..

=)

No comments: