September 6, 2012

Singgah ke Johor Premium Outlets!

dr Taib Andak, ktorang singgah pegi JPO plak.. dlu pegi ktorang bertiga kan.. kali nie bawak sume skali.. saje je jalan2 kat sini.. nk beli mmg tak lar kan.. hahhaha..

sblm start ronda2.. kte p terjah toilet dlu..

aku keluar je dr toilet, Abg da start jadi retissssss.. tgk daddy dia pakai spec, dia pun nk jugak.. sib bek mmg bwk spec dia.. bila da pakai, trus lar mood retis dia up.. padahal dlm keter dia smbung tido tue.. sbb da tidur so energy dia da terkumpul lar yerk..

artis sgt kan.. tangan buat peace.. tapi tak pandang aku pun.. hampehhhhhhh!!!

adik yg ke'blur'an ngan situasi si abg.. hehehhe..

pusing2 kat shop yg ada kat situ.. ktorang msuk lar dlm Charles n Keith.. melopong aku msa masuk dlm tue. siap benti dpn pintu.. melopong sbb ape tau??? sbb gmbr kat bwh ni...

korang tengok lar rak2 ksut tue... sume da kosong sekosong kosongnya.. dlm otak aku, ehhhh kena rompak ke CnK nie.. hehehhehe.. 

rupanya2 dia wat sales kaw2 utk belt n shoes lar... patutlar jadi mcm clean n clear jer..


kasut dia kebanyakkan harga RM19 or RM29.. mmg dua harga nie je utk kasut.. tak kira lar sandals ker, wedges ker, heels ker.. mmg rate dua tue jer regenya..

berlonggok orang dpn cashier tu.. yg nak membayar lain.. yg nk mintak kasut yg dorang berkenan ikut size kaki dorang pun sume kat situ.. mmg padat kat situ..

2side CnK nie rak kasut mmg da clear.. so tengok je lar mana2 kasut yg tinggal display kat situ, then pegi lar mintak size kat kaunter cashier sana.. 

kat sini aku dpt 2 heels.. akak aku dpt 3 heels tak silap aku.. then tunang adik aku dpt sepasang heels.. ada ksut yg aku berkenan, tapi size sudah yilek pocik.. frusttttt!!!

then masuk plak dlm Timberland.. BIL aku carik baju.. budak kecik yg kepenatan.. dlm CnK lagik dia da terlelap.. hehehhe.. 

miqhael time nie ngan adik bongsu aku.. biasa lar dia.. da cas tenaga kan.. ada je lar dia nk kerah Achu dia..

inai yg dibuat mlm sebelumnya.. masa tue adik aku ajak pusing2 bazaar karat kat jb.. aku layankan aje lar.. skali jmpe ada orang buat inai, ape lagik.. tadah je lar tangan.. RM5 je utk sebelah tangan.. 

baik pnye melentok si kecik.. mmg tak sedor ape dah tue.. dress yg aku pakai ni aku beli kat ThePopLook.. ngam2 lar ngan aku.. 

hbis pusing kat JPO, ktorang pun balik.. eh, ada singgah cotton on jugak.. beli spendar ngan bra.. murahhhh jugokkkkk!! spendar 3, bra 1 baru RM30!

sebelum blik umah, p singgah makan.. time nie da kol 9lebih.. sib bek daun emas ni bukak.. kalo tutup mmg blik umah makan roti je lar yerk..

smpai umah, sume lepak!! hahahah.. 

=p

No comments: