September 27, 2012

Budak Kecik Yang Rajin

selalu dia tengok je aku ngan mummy dia yang menggosok.. hari tue tengah2 mummy dia melipat baju atas katil, dia pun memanjat lar tong hitam tue hah.. tetibe dia amek seterika.. terus buat gaya orang mengiron baju.. 

abang buat ape??

abang gosok baju mak ngah..

mana baju abg?? xda pun kat situ..

ada lar mak ngah..

terus aku suh akak aku cmpak satu baju yang ada n aku bagi kat dia..
hah nah, abg gosok sluar tido adik ni..

okeyyyyy..

kena je gaya dia gosok sluar tido adik dia.. 

lepas2 tue pantang dengar aku nak iron baju.. laju je dia ckp 'abg nak tolong gosok mak ngah..' 'abg nk buat mak ngah..'

ewah koooooo.. plak iron tue tak bukak boleh lar mak ngah bagi ko main.. nak bgi ko gosok btul2 mmg tak lar kan.. esok2 gosok baju sekolah sendiri yer.. jgn tak mo plak.. mak ngah sekeh ko nnti.. ekekek..

=p

No comments: