May 24, 2012

Oriental Village, Langkawi

destinasi pertama di hari kedua adalah ke Oriental Village.. sbb nak naik cable carrrrrr.. hoyeeeyyyyyy.. **excited sgtkan.. padahhaaalllll......**

pagi nie pun mcm biasa, aku gak yang drive.. dari homestay ktorang, ktorang ikut jalan dlam.. so lalu lar tepi Tanjung Rhu.. pantai dia cantekkkkkk sgttttttt.. rugi tak singgaaaahhhhhhhh!!

di pintu masuk Oriental Village.. mcm biasa kena buat laporan harian.. hahahah.. ktorang smpai kat sini dlm kol 9 pg.. mmg x ramai orang pun lagik.. konon2 cable car da bukak lar kan.. skali kol 9.30 baru leh beli tiket.. huhuhuhu.. 

sementara nk menunggu 9.30 tue, berjalan lar pusing2 dlm tue dlu..

dpn signboard... shida tukang amek gambor.. time nie menunggu Ana kuar toilet.. ekekeke.

kanak2 ribena di pagi hari.. aku sorang je lar kanak2 nye pun.. Syidah koser nk layan aku.. wpun aku da paksa dia suh duduk.. hehehhee..

time dorang bergambar kat sini, aku tak join.. sbb aku ngah berteduh kat kerusi dpn area kedai2 dlm Oriental Village nie.. bila kebosanan sorang2 baru aku carik dorang kat belakang nie..

ape tah nama bangunan belakang ktorang tue.. aku pun da lupa.. huhuhu..

bersama harimau yang tak berapa nk gemukssss.. huhuhu.. keding je rimau nie..

::Ja::Ana::Yaty::

::Syidah::Yaty::Ana::

bergambar kenangan di atas jambatan.. kalo tengok bawah kat kolam tue, gemokkkkkkk2 ikannya... kt tepi tue ada satu area utk bagi makan pada ikan2 nie.. kalo nak bagi makan, blh lar beli makanan ikan kat situ..

minah berdua nie sempat gak berposing kat jambatan area nk bg makan ikan nie.. aku time nie da carik tempat berteduh.. coz matahari da nk menampakkan diri.. hihihi.. 

**puteri lilin lar sgt kan**

lets go utk naik cable car yerk.. tue da start bergerak cable car nyaaaaaaa...

owh, nk bgtau satu rahsia... tapi dendiam tau.. jgn gtau orang lain... aku adalah seorang yang GAYAT yer!! smoga selamat menaiki cable car.. huhuhuhu..

=p

No comments: