May 4, 2012

2 Hero =)

dapat berkepit ngan si kecik nie mmg besttttttt.. tapi itu lar, dia bukan suka sgt pun ko kepit2 dia gini.. tapi sbb kena paksa ngan aku, paksa rela lar dia jadinya.. ekekekek.. 

kalo ngan kecik nie, tangan aku mmg kena kepit tangan dia dua2 sekali.. kalo tak mmg tergapai2 lar tgn dia mintak dilepaskan.. mcm orang kelemasan je tau.. sib bek ko pandai senyum dik wpun mata dok tatap tv jerk..

dak kecik nie mmg campak2 atas tilam kat bawah jer.. dia lg selesa mcm tue.. kalo pegang mula lar dia hokhek hokhek.. tapi kalo dia tak hokhekhokhek, adalah yang dtg mendengki nnti. sape lagik kalo bukan abg dia kan.. ekekek..


khusyuk kan dia layan upin ipin?? ko jgn lar suh dia wat ape2 time dia dok khusyuk gini.. kang jawapan dia 'sekejap ek.. sekejapppp.. sabarrrrr'

haahhh.. mmg sbar sgt dengar jwpn tue a'el.. hihihihi..

budak kecik nie da start memusinggggggg.. pusing mmg da terror da.. tapi kepala tak angkat lagik.. pastu kang hokhekhokhek sbb kepala dia maintain atas toto jer.. angkat lar kepala tue adik.. 

kalo dirikan dia, lagik lar seronok dia melonjak2.. kalo baringkan dia pun sama gak.. laju je kaki tue menolak badan ke atas.. time pakaikan pampers mmg menguji jer.. sarung tangan skang mmg tak pakai da.. tinggal stokin je yang melekat lagik.. ini budakkkkk kalo ketawa tak ada bunyi okehhhhhh!! mulut je yang merabak lebih.. tapi bunyi ketawa langsung takde.. hahahhaah.. 

ape lar adik nie..

seronok ada budak 2 orang nie.. sbb aku suka dengki si abg tue.. time aku layan adik dia, dia suka kacau.. time tue lar sibuk panggil aku mintak tolong ini lar itu lar.. so aku kasik boooo layan sama dia.. buat tak tau jer.. asik lar dok men ngan adik.. smpai dia da geram nnti dia jerit lar 'mak ngahhhhhhhhhhhhhhh' sekuat hati smpai ko jwb panggilan dia.. hahahhahahha.. nnti aku jwb lar 'laaaaa.. abg panggil mak ngah ker??' muahahhahah.. 

fadan muka a'el..

=p

No comments: