May 7, 2012

Bila Berdua.. Wujudnya Orang Ke-3

tajuk tak menahan sungguh.. ekekkeke.. 

orang ketiga yang aku maksudkan nie bukan 'syaitoooonnnnn' yerk.. itu muncul kalo ko berdua-duaan lar yerk.. ini orang ketiga yang aku maksudkan.. tak lain tak bukan adalah miqhael.. huhuhuhu..

pantang lar aku nak belek2 adik dia sekejap.. dan2 tue jugak lar nak suh belek dia sama.. cam pics2 kat bwh nie sume.. padahal memula tue dia elok je dok layan UpinIpin dia kat iPad.. bila aku amek adik letak atas peha, dan2 tue dia datang.. tinggal lar UpinIpin dia tue..

tepiiiii.. tepiiiiiii.. nk duduk.. 

boleh dia suh adik dia ketepi.. sbb dia nk duduk atas peha aku.. aku suh dia duduk atas peha kanan.. adik kat peha kiri.. eh, xmau nya dia.. dia nk duduk tetengah tue jugak.. last2 aku letak adik dpn dia.. hah, nak sangat kan.. hehehhehe..

molek lar tue.. dedua beradik buat 'peace'.. hehhehee.. 

pic nie jadi profile utk fb aku.. blh mmber2 aku cakap aku da mcm bergambor ngan anak2.. siot betul.. jatuh saham.. muahahhaha.. eh.. nie kira anak2 aku jugak lar.. wpun anak buah jerk.. =p

si abang ada yerk.. dia nyorok belakang adik dia..

adik.. asal muka cmtu?? ekkekeke..

muka ada 2.. tapi tangan ada 6.. misteri nusantara sangat kan?? huhuhuhu..

seeeee.. adik da smpai terperonyok gitu da dikerjakan si abang.. oiiiii.. ganas okeh si abang nie.. sayang adik mmg lar dia sayang.. tapi cara dia sayang tue.. eeeeuuuuuwww.. scaryyyyyyyyy.. hahahhaha..

dpat plak adik yang diam je ape abang buat kan dia.. kalo tak betul2 sakit, idok lar dia nngis.. tue yang lagik sronok si abang buat tue.. hehhehehe..

ini pics2 nie sume 2 minggu lepas.. ekekekek.. skang nie da kedaung wei nak mengupdate blog.. pasal aku lagik lar da kurang nk bercerita skang.. sumenya pasal budak berdua nie jerk.. 

blog sape nie eh?? blog aku ke blog dorang?? huhuhu..

=p

No comments: