November 16, 2009

My Weekend @ Sunway Pyramid :)

weekend aku slalunya mmg kat umah akak aku.. jadinye hari sabtu ari tue, dalam kol 2 ktorang bertiga da kuar.. g mkan tgh hari dlu, then trus gerak g sunway pyramid.. ktorang ber3 nie mmg x past okeh nk carik kedai2 dlm sunway nie.. so mmg kena rujuk directory yang ada kat tetengah mall tue.. hehehe.. =p

ramai gile kan yg men ice skating nie.. aku yg tengok dari atas pn da tak tau celah mane diorang nk mencelah lagik da.. hihihi..

rasanya yang jadi pack mcm tue coz ada budak2 dari mane tak tau lar.. tapi diorang sume pakai white shirt yg sama.. mayb ada kempen boikot ape2 kot.. coz majoriti tgk kat bwh tue mmg budak2 yg dari kempen tue..

bila lar dapat try benda nie.. yang aku mmg confirm akan jatuh mcm nangka busuk lar.. heheh.. xpe2.. nk try gak satu hari nnti..

yeah.. smpai gak tmpt yg dicarik.. heheh..

carik butik Braun Buffel nie hah.. coz BIL aku nk betulkan dia nye belt.. lambang BB nye da patah.. kena lar g betul kan.. lagik pn nie je yang paling nearest dgn umah diorang..

SA butik nie gtau kalo siap pn dlam 2 or 3 weeks.. if siap awal diorang akan call lar suh collect beltnya..

lupe lak, belt nye diorang bukak suh BIL aku bwk balik.. diorang takut nnti dlm proses nk repair tue kalo beltnye rosak plak.. so diorang just amek kpala belt nye jerk.. org panggil tue ape ek.. aku men panggil kepala belt jerk.. okeh lar kan, dari xda nama langsung.. hehhee..

da settle kat BB nie ktorang jalan2 jap, singgah masuk CnK.. masuk tengok jer, x beli pn.. CnK kat sunway ada wat sale.. ada yang 30% ada yg 50%..

orang2 kat dalam tue pn pack gilerrrrrr.. tak bernafas lar duduk lama2 dlm tue..

then ngah jalan2 dlm sunway, ibu call gtau pasal nenek..

trus ktorang gerak ke klang..

No comments: